Autor Wątek: Kot przez noc czyści aku do zera :(  (Przeczytany 3117 razy)

sebowy

  • Gość
Kot przez noc czyści aku do zera :(
« dnia: Kwiecień 15, 2013, 15:11:43 pm »
Witam wszystkich!
Po przejrzeniu setek ofert, przymierzaniu się i kręceniu nosem znalazłem i kupiłem przepięknego 2,7d z 2005 roku. Oczywiście z miejsca zakochałem się w tym aucie, niestety po pierwszej nocy pod domem, rano aku odmówił posłuszeństwa, został wyczyszczony do zera tak, że nawet centralny zamek nie reagował...Akumulator sprawdzony, okazało się, że w pełni sprawny...tak więc coś mi musi na postoju ten aku czyścić. Oczywiście jestem już umówiony do elektryka ale może podsuniecie jakiś pomysł, czy jakieś przyczyny i rozwiązania się powtarzały...poprzedni właściciel twierdzi, że wszystko było ok, jedynie miał to samo po powrocie z tygodniowego urlopu niedawno, ale po naładowaniu aku było w porządku. Jest to mój pierwszy Jaguar, mam nadzieję, że jak najszybciej będę mógł się nim cieszyć w pełni..
Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za jakieś pomysły!
Sebastian

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Kot przez noc czyści aku do zera :(
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2013, 16:13:32 pm »