Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

uszczelniacz między silnikiem a skrzynią (czasem kapie olej)

<< < (2/2)

Jaguar XJ6:
Zapewne tak wyglada , chociaz u ciebie chyba była dyskusja że to moze byc cos innego, ale jakbys sie u siebie upewnił ze jedynie na dole masz olej a na górze brak , to wtedy takze u ciebie nietrzyma uszczelka . Bo jak nieraz widziałem taki wyciek po środku łaczenia skrzyni z silnikiem to przwaznie własnie to była zużyta uszczelka za kołem zamachowym , ale jak sie skrzyni nie odkreci to sie nic człowiek nie dowie , i znowu bedzie można spekulować co to , i  skad to cieknie .

BlackV6:

--- Cytat: Jaguar XJ6 w Luty 24, 2013, 22:54:56 pm ---no tak , ale to w przypadku napędu 4x4 , a kolega nie wspomniał wogóle o tym jaka skrzynia i na ile osi napęd , wiec napisałem ogólnie to co trzeba zrobic zeby sie dostac do uszczelki , a tak przy okazji zrobiłes już u siebie skrzynie ? , bo w jednym z postów pisałes ze masz z nia problem ( a dokładnie z reduktorem ) .

--- Koniec cytatu ---

Nie musi wspominać ma zapisane w stopce a po drugie wszystkie  2.5 oraz 3.0 maja 4x4, stary temat ,skrzynie rozdzielczą wymieniłem prawie rok temu .

CiGaR:
BlackV6, jeżeli to nie tajemnica, to zdradź więcej informacji, czy skrzynie rozdzielczą kupowałeś nową w serwisie, jak z dostępnością, kosztami, itd.

Jaguar XJ6:
A no fakt to że ma w stopce to nie zauwazyłem :-wstyd

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej