Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

uszczelniacz między silnikiem a skrzynią (czasem kapie olej)

(1/2) > >>

ktr:
Potrzebuję kupić i wymienić uszczelniacz między silnikiem a skrzynią bo mam czasem małe wycieki oleju.

Czy to poważna robota?

Poza tym jeśli chodzi o sam uszczelniacz to namierzyłem coś takiego: Elring nr 023830 w cenie 106 zł. Czy to jest dobra cena? I co ważniejsze - czy to jest dobry uszczelniacz pasujący do mojego auta?

Będę wdzięczny za pomoc.

Jaguar XJ6:
Z tekstu widze ze chodzi ci o uszczelke wału za kołem zamachowym ( simmerring ) . Cena niejest duża , a wymiana zajmie ci troche czasu ( jesli to juz robiłeś ) bo jak nie to bardzo duzo czasu . Do wymiany tego małego aczkolwiek istotnego gówienka musisz zdemontować skrzynie biegów , a co za tym idzie odłączyc wał , odczepić wszystkie kable od skrzyni , po jej wyjeciu rozkręcic sprzęgło , wyjać koło zamoachowe i dopiero ujrzysz winowajce w postaci małej uszczelki która jest metalowo-gumowa ( albo metalowo-skórzana , bo i takie są ) . Jak niebędziesz robic tego sam , tylko zaufany mechanik , to upewniej sie ze zna sie na kocie na tyle , żeby  go tak samo sprawnie rozłożył  , jak i złożył do kupy , zebys niemiał potem żadnych problemów i nerwów jak coś w trasie padnie bo źle złożone było . Powodzenia  :)

BlackV6:
a skrzynia rozdzielcza ?  :-W

Jaguar XJ6:
no tak , ale to w przypadku napędu 4x4 , a kolega nie wspomniał wogóle o tym jaka skrzynia i na ile osi napęd , wiec napisałem ogólnie to co trzeba zrobic zeby sie dostac do uszczelki , a tak przy okazji zrobiłes już u siebie skrzynie ? , bo w jednym z postów pisałes ze masz z nia problem ( a dokładnie z reduktorem ) .

dzaguar:
Czy Twoj wyciek wyglada tak jak moj z tego watku? http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,21605.0.html

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej