Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Dość duży problem: UKŁAD KIEROWNICZY

(1/3) > >>

mati_88:
A więc zaczne od początku, na naszych pięknych drogach w moim Jagu XJ40 z 1990r. pękł mi amortyzator i wyleciał płyn, samochód przejechał z 8 km bez płynu do wspomagania:/, wymieniłem amorki, zatkałem pompe od wspomagania wlałem chyba 3 butelki tego castrola do wspomagania...iiii jak teraz jade, to przy skręcie słychać takie buczenie, kierownica cieżko chodzi jak by nie było wspomagania wogóle, nieraz chodzi dobrze, najgorzej jest przy starcie, jak odpalam i chwile przejade to zajebiście cieżko chodzi kierownica i jak jade bardzo wolno:/, nie wiem co jest czy coś sie starło, czy jak?

peres20:
No co wspomaganie CI padlo. bez plynu to chwila moment :-thumpdown.

JACOOO:
pompa wspomagania jak nie pomoze odpowietrzanie ale raczej samo sie powinno odpowietrzyc :/  :-thumpdown jezdzac bez plynu trzeba sie liczyc na koszta  :-R

mati_88:
Dzieki za odpowiedz:) tylko teraz kolejne pytanie na taką łopatologiczną odpowiedź...... gdzie jest maglownica i co z niej odłączyć:P. Bo jak do tej pory to nie mam zielonego...pojęcia;)

scare:

--- Cytat: mati_88 w Styczeń 18, 2009, 22:53:19 pm ---Dzieki za odpowiedz:) tylko teraz kolejne pytanie na taką łopatologiczną odpowiedź...... gdzie jest maglownica i co z niej odłączyć:P. Bo jak do tej pory to nie mam zielonego...pojęcia;)

--- Koniec cytatu ---

auto na podnośnik, przy przednim zawieszeniu będziesz widział taki cylindryczny element i odchodzące od niego z dwóch stron ramiona osłonięte częściowo gumową osłona przypominająca harmonijkę. Ramiona przykręcone są do kół przednich.
Na tym cylindrycznym elemencie masz przykręcone 4 metalowe węże, odkręcić masz chyba jeśli dobrze pamiętam wąż dolny od lewej stronie.  I dalej to o czym pisał _radzio1 , ale to raczej nie pomoże bo układ powinien się już sam odpowietrzyć. Diagnoza na 99 % pompa

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej