Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura
Jaka instalacja LPG do mojego JAGA
lysyyy:
Jest w zasadzie bez żadnego zapasu. Dopóki jest mało używany, będzie wszystko ok. Po jakimś czasie, kiedy sprawność reduktora trochę spadnie, może być odczuwalny ten spadek przy pedale gazu wciśniętym w podłogę. Kolega miał założony reduktor z zapasem ok 30KM i po roku zaczął niedomagać, szczególnie na nie całkiem zagrzanym silniku. Nie mniej jednak - oby obyło się bez problemów :-V
krzysparco:
reduktor jest do 250KM jechalem spokojnie i jechalem ze tak napisze drapieznie na sporcie i nie zajaknie sie nawet reduktor;)
lysyyy:
Spróbuj jeszcze typowej redukcji - "u nas" (czyt. X300 4.0) najlepiej jest jechać troszkę poniżej 60km/h, włączyć tryb "sport" (bo u Ciebie chyba też jest?) i wcisnąć pedał maksymalnie w podłogę. Dowiesz się wtedy, czy rzeczywiście nie będzie mu brakować gazu :-V
filar12:
--- Cytat: lysyyy w Luty 10, 2013, 11:37:05 am ---Spróbuj jeszcze typowej redukcji - "u nas" (czyt. X300 4.0) najlepiej jest jechać troszkę poniżej 60km/h, włączyć tryb "sport" (bo u Ciebie chyba też jest?) i wcisnąć pedał maksymalnie w podłogę. Dowiesz się wtedy, czy rzeczywiście nie będzie mu brakować gazu :-V
--- Koniec cytatu ---
Koledzy pamiętajmy graty to nie wszystko pozostaje jeszcze odpowiednia regulacja, w momentach kiedy reduktor lub wtryski siadają da się ustawić słynne podpieranie się Pb.
Mam taka klientkę mazdą co strasznie mnie pojechał że dużo jej pali lpg (modernizowałem jej przód z 3generacji na 4ta) a ja sie pytam ile a Ona że za dużo w ty momencie głos zabrał jej mąż ale za to nie trzeba co 3 dni jeździć na stacje po Pb.
Długo trzeba było jej to tłumaczyć a męża nie słuchała wcale :-hehe
krzysparco:
Wiec powiem tak testowalem moja masymalna jazde w trybie sport i jest wszytko OK, ja tym autem jezdze spokojnie do 100km/h bo tak sie nim najlepiej jezdzi ale jak trzeba wyprzedzic to jest czym :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej