Autor Wątek: Czy tylne amortyzatory i sprężyny od Damilera '91 3.6 będą pasowały do XJ40 3.2?  (Przeczytany 3236 razy)

Chichol

  • Gość
Jak w temacie :)

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Najpierw napisz czy masz nivomaty , czy zwykłe amorki , bo jak nivo to odrazu moge powiedziec  że nie bedą pasowały . No chyba ze ten XJ 40 tez ma nivo .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Chichol

  • Gość
Mam nivo, ale znalazłem normalne amorki od daimlera bo już nie chcę mieć  :)

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • Niedrzwica Duża/Lublin
No to skoro masz nivo to ja radze zakupic zestaw do konwersji tylnego zawieszenia z nivo na normalne ( w skład tego zestawu wchodzą nie tylko amorki i spręzyny ale pare innych dupereli ) cena takiego zestawu to jak kiedys widziałem około 1800 zł , czyli drogo nie jest , a bedziesz miał konwersje dzieki niemu po bożemu zrobioną i nie odczujesz praktycznie że nie masz juz nivo . :)
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline xjscabrio

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 160
podobna sume zaplacilem za nowe nivomaty.
XJR-S ,XJR XJ40,X358

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Zgadza sie , ale jak chcesz żadziej wymieniać zawieszenie to polecam zwykłe ( zwykłe przeżyje ci nawet 150000 km , a nivo jak jeździsz po bardzo dziurawych drogach jakieś 80000 km ) więc jak robisz konwersje z nivo na zwykłe to  sie bardziej opłaci , a spadek komfortu jazny nie bedzie specjalnie zauważalny . Oczywiście wszystko zalezy tez czy kolega dąży do zachowania swojego XJ40 w oryginale , czy może jeżdzi nim na co dzień ( tak jak ja ) , i dba głównie oto zeby samochód był w 100% sprawny mechanicznie , i zeby sie godnie prezętował .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline xjscabrio

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 160
moj stoi glownie w garazu. ma od nowosci przejechane 80.000km i amortyzotory byly do wymiany,chcialem zachowac oryginal dlatego kupilem nivomaty bo nie zamierzam nim robic duzych przebiegow.
XJR-S ,XJR XJ40,X358

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • Niedrzwica Duża/Lublin
No widzisz twój jest w oryginale zachowany , a mój ma oryginalny przebieg 440000 km i służy mi głównie do jazdy na co dzien ( w zasadzie jeżdże nim wszedzie  ;D) . Także jak wyżej pisałem wszystko zależy do czego uzywasz swojego kota . Ja swojego staram sie  w jak najlepszym stanie zachować pomimo jego przebiegu ( chociaz ostatnio ktoś mi go wgniótł pod tesco w Lublinie  >:( )  i w lecie lakierowanko sie szykuje i klepanie też . Jesli kolega Chichol bedzie potrzebował namiaru na jakis sklep z kompletnym zestawem do konwersji , to polecam sklep V12 , maja tam za 1750 zł komplet plus ewentualne koszty wysyłki . Pozdrawiam i szerokości życzę .  :) :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2013, 15:59:28 pm wysłana przez Jaguar XJ6 »
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline xjscabrio

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 160
zacny przebieg :)
zadowolenia z kotka
XJR-S ,XJR XJ40,X358

Chichol

  • Gość
Wielkie dzięki koledzy :)