Kolego maestriko kila podstawowych pytań:
1. Za jaką cenę możesz go nabyć??? (czy będzie się to kalkulować)
2. Jest po przekładce czy nie???
3. Auto od handlarza czy osoby prywatnej???
Jeżeli od handlarza i on robił przekładkę to od razu bym go odrzucił za jak atrakcyjną cenę by nie był, bo prawie na 100% jest pewne że będzie tak jak pisał Jaguar Parts (przekładka robiona jak najtańszym kosztem na sztukę, byle by ładnie wyglądał wizualnie żeby znaleźć jakiegoś jelenia...).
Jeżeli od osoby prywatnej to czy ona robiła przekładkę, a jeżeli tak to czy to było na zasadzie tak jak wspominał Jaguar Parts (obok stoi cały przód od np. rozbitego europejczyka i przekładane jest wszystko po kolei), bo jeżeli było robione inaczej to będzie dokładnie to samo co napisałem wyżej czyli koszmar...
Następny temat to jeżeli od osoby prywatnej to jak długo go ma, bo jeśli jest to kilka miesięcy to prawie pewne, że z autem jest coś nie tak i chce się go pozbyć...
Natomiast jeśli auto jest jeszcze bez przekładki to naprawdę dobrze sobie przelicz czy nie będzie ci się lepiej opłacać poszukać europejczyka (nawet tańszego do inwestycji)... bo żeby zrobić dobrze przekładkę to też będzie Cię to kupę kasy kosztować...
Kolejnym tematem, który musisz wziąć pod uwagę jest to że jeżeli będziesz chciał go kiedyś sprzedać to Jaguar po przekładce z anglika jest prawie że nie zbywalny u nas... chyba że za jakieś naprawdę śmieszne pieniądze i w dobrym stanie...
A tak ogólnie to zwróć uwagę przede wszystkim na zawieszenie i skrzynie, bo naprawy tych podzespołów potrafią kosztować fortunę... no i oczywiście czy auto nie jest składane z dwóch...