Witajcie,
jak zwykle potrzebuję Waszej fachowej porady
Mam do wymiany termostat w S-Type 2,7D. Mam problem z tym jaka część będzie prawidłowa? Pytałem w sklepach mot. tu i tam, po prostu mówiłem o termostacie, a sprzedawcy odpowiadali mi "zdalnie" tj. nie wiedzieli nigdy termostatu do Jaga, nie mają na stanie, ale w hurtowni napisane mają że jest i mogą zamówić.
Jak sam poszukałem na necie to niestety natknąłem się na rozbieżność, bo jest coś takiego:
http://britishparts.co.uk/products/7759-thermostat-diesel-XR841811i coś takiego:
http://wazcar.com/eskleptecdoc/clientcatalogue/articledetail.aspx?item=GAT%20TH43688G1 To pierwsze wygląda na termostat + obudowa, na nierozbieralną część, natomiast to drugie (nie ma niestety zdjęcia
) to ta "klasyczna" sprężyna (konkretnie sam termostat, bez obudowy). Pytanie, czy termostat w tym modelu jest "rozbieralny" i wystarczy tylko wymienić tę "sprężynę", czy jednak jest to scalony element i można wymienić tylko całość. Jest to o tyle istotne, że nie chciałbym się bawić w zwroty niepasujących części, a po drugie cena "wersji scalonej" jest 2x większa niż standard. Poza tym co do termostatu "sprężyny" z drugiego linka mam też wątpliwość, że według opisu otwiera się on przy 88 st. C, a wg instrukcji do Jaga powinno być 92 st.C +/- 2st.C
Dzięki z góry za wszelką pomoc.