Tutaj dostałem wiliczenie z V12:
ŁAŃCUCH EAC4519 34.76zł zamiennik, dostępny
ŁAŃCUCH EAC4520 37.31zł zamiennik, dostępny
ŁYŻWA EAC4527 163.63zł oryginał, do zamówienia
ŁYŻWA EAC4536 88.75zł oryginał, dostępny
TŁUMIK DRGAŃ EAC4533 64.27zł oryginał, dostępny
TŁUMIK DRGAŃ EAC6766 34.36zł oryginał, dostępny
TŁUMIK DRGAŃ EAC4534 53.80zł oryginał, dostępny
TŁUMIK DRGAŃ EAC4535 57.34zł oryginał, do zamówienia
USZCZELNIACZ WAŁU EAC7954 184.84zł oryginał, dostępny
TŁOKA NAPINACZA DOLNEGO NBC1986AA 332.76zł OPCJONALNIE, do zamówienia
ZAWÓR NAPINACZA DOLNEGO EAC4647 196.36zł oryginał OPCJONALNIE, do zamówienia
ŁAŃCUCH POMPY OLEJU JLM1279 32.99zł oryginał OPCJONALNIE, do zamówienia
TŁUMIK DRGAŃ EBC3823 57.34zł oryginał OPCJONALNIE, do zamówienia
ZESTAW USZCZELEK JLM11649 490.37zł + USZCZELKI DODATKOWE KOLEKTORA, zamiennik, dostępny
Koszt około 1900 zł
Wiec analizując całą sytuacje to koszt 3 tys do 3,5 tys ponieważ nie ma tutaj podanej ceny nowych szpilek do głowic.
Wiadomo że będzie warto jeszcze wymienić świece, płyn chłodniczy i olej.
Zaraz sprawdzę ceny na British parts i zobacze o ile tam taniej można poszczególne części dostać.
Widzę że na BP nie ma w ogóle części, które w V12 sa jako opcjonalne, więc może ktoś się orientuje w tym i wie że te podzespoły się nie zużywają i zazwyczaj się ich nie wymienia? Po szybkim przeliczeniu w Bp bez tego co jest napisane jako opcjonalne wszystkie części wychodzą wraz ze szpilkami około 1200 zł