Jak stał 3 lata to na pierwszym miejscu bym wymienił i przepłukał cały olej Brake fluid, tak?
Sprawa odkręcania "nipples" będzie przyjemna....
i przy tym bym rozruszał calipers czyli klocki wmusić do tłoków jak daleko się da... jak coś zacięte to lepiej od razu zreperować, przed wypadkiem....
Ważne żeby nie wpuścić nawet troszeczkę powietrza do systemy w tej robocie....
Bleeding czyli odpowietrzenie jest nie bardzo łatwe w x300 ale się da jak masz pomocnika i przezroczystą rurkę, ale to chyba robota dla speca... musi pedał być twardy i przy górze jak ok. Pedał zawsze miękki i niższy w jeździe, ale pomimo tego zatrzymuje ten czołg raczej szybko....
Ten ABS kontroller potrafi być bardzo czuły, narazie bym się nie martwił przez pierwszy tydzień aż się wszystko wyrówna, jak się dalej zapala to też bym sprawdził czujniki przy kołach, potrafi tam rdza lub pająki wejść w drogę