No i k....a wracam do punktu wyjscia
...przy poszukiwaniu pradu na pompie paliwowej i prubie zlokalizowania przekaznika pompy paliwowej,znowu przestal dzialac rozrusznik z kluczyka cala reszta chodzi ale z kluczyka nie zakrece rozrusznikiem i kontrolka
chceck engin gasnie jeszcze przed pruba rozruchu.
Inertia switch sprawdzilem,podczas nacisiniecia switcha wszystko zgaslo po czym spowrotem wrucilo na desce...co ciekawe podczas prub rozruchu w momencie przekrecenia stacyjki na poz 3 ,,rozrusznik''zapala sie
srs /air bag kontrolka w prawym dolnym rogu..niewiem czy to ma jakis zwiazek z czym kolwiek,czy nie ale tylko w momencie pruby rozruchu....niewiem juz sam co go boli ...ale jutro po poludniu bedzie skanowany raz jeszcze,moze komp. cos wykaze sensownego by bylo JAKIS PUNKT ZACZEPIENIA...
Goraca prosba ...
*gdzie w moim typie jaga xj jest ECU ???chcialbym sie upewnic
*przekaznik pompy paliwa...oraz jak podlaczyc pompe paliwa na krutko? czy wogule mozna ??? tak by czegos nie sfajczyc...chodzi o sprawdzenie czy wogule ona dziala...
*jak sprawdzic mozna stacyjke?czy da sie jakims latwym sposobem...bo slyszalem o jakichs ,,petlach immobilajzera"i ich czestych awariach
*oraz czy czujnik polozenia walu ... moze byc odpowiedzialny za brak impulsu elektrycznego na pompe ,oraz inne tj.ECU,immobilajser etc...
Niewiem juz sam czego szukac i od czego zaczac..,.tylko biegam od jaga na kompa z kompa do jaga i szukam wskazowek co jak i z czym...ale nadal zero efektu..jeszcze wiecej balaganu w glowie....