Dział Techniczny > Warsztaty i sklepy

JAGCAR w Warszawie

(1/7) > >>

Angus73:
Na temat tego zakładu powiedziano już wiele dobrego i muszę przyznać, że Panowie conajmniej utrzymują wysoki poziom usług. Pełna elastycznośc, bardzo dobra jakość wykonania. Robiłem u nich już wiele rzeczy i na pewno na tym nie koniec. Nigdy nie było problemu ze skontaktowaniem się, zamówieniem części, można samemu przywieźć części a oni skupią się na robocie. Pełna specyfikacja każdej naprawy, kosztorys bardzo szczegółowy. Potrafią docenić również lojalność klienta. Bardzo polecam.
Pozdrawiam wszystkich.

Necronometr:
Niestety pozory mylą i mimo profesjonalnego przyjęcia, świetnego wystroju w części gdzie jest przyjmowany klient, dokładnego kosztorysu ze specyfikacją napraw itp... panowie po prostu nie są do końca uczciwi, szczególnie z nowymi klientami... tuleje zostały wymienione na mniejsze z innego modelu (!) i docisnięte tak aby "przeżyć" ze 2000 tyś km... niektóre usterki były wycenione na ogromne kwoty a okazało się że np.: kabel zasilajacy był zwyczajnie odpięty: przykład lusterka -> wkład nie grzał -> do wymiany ponieważ jest uszkodzony -. 250 ZŁ okazało się że został odpięty od zasilania - czy to stało się w trakcie przeglądu?... nie wiem, nie chce spekulować ale pozostało bardzo nieprzyjemne wrażenie że tak właśnie było. Takich numerów było więcej.
Znalazłem warsztat na Młodnickiej 58 który specjalizuje się w S-Type, warsztat wygląda fatalnie z zewnątrz, pokazałem im kosztorys i plan napraw z JAG-CAR i to ci Panowie pokazali mi kilka usterek które były kompletnie wyssane z palca -> zrobili je za darmo... Zrobiłem u nich całe zawieszenie i do dziś (minął rok) nie miałem najmniejszego problemu czy to z tulejami czy z drążkami stabilizatora czy czymkolwiek... ponadto Panowie nie robią żadnych niespodzianek po naprawie (nagle zwiększające się koszty) i dotrzymują terminów. Pełen profesjonalizm bez fajerwerków (kawa, ciasteczka, papier firmowy...) ale PROFESJONALNIE i w naprawdę dobrej cenie.

aru:
Ja niestety mam podobne wrażenia. Przez rok serwisowałem XK8 w JagCar. Jeśli chodzi o grube sprawy to serwis był bardzo fachowy. Niemniej jednak nie obyło się bez wpadek:
- po zakupie nie działały spryskiwacze reflektorów, usterka została opisana jako do dalszej diagnostyki z uwagą, że być może zostały założone ksenony i spryskiwacze nie będą działać w ogóle. W Altamirze od razu zajrzeli do bezpieczników i okazało się, że brakowało przekaźnika. Założyli gratis.
- po wymianie oleju w silniku korek spustowy był niedokręcony i był wyciek. Musiałem podjechać jeszcze raz.
- Po wymianie poduszki silnika brakowało śruby mocującej. Albo była niedokręcona i wypadła, albo w ogóle nie była założona. Tak czy owak nie powinno się zdarzyć
- Po wymianie tarcz i klocków (oryginały) zamówionych prze JagCar po ok 300 km zaczęły się mocne wibracje. Wadliwe tarcze zostały bez problemów wymienione, ale mam wątpliwości czy za pierwszym razem nie zostały założone jakieś kiepskie zamienniki. Podkreślam, że nie mam żadnych dowodów, że tak było.
Nie była to jedna wpadka, ale kilka i postanowiłem sprawdzić Altamirę. Od roku serwisuję tam XK8 a niedawno dołączył XJR. Pełen profesjonalizm i jak do tej pory bez niespodzianek. Polecam. Ceny też niższe.

Angus73:
Hmmm, to faktycznie niezbyt pochlebne doświadczenia. A jeśli chodzi o serwisowanie starszych modeli, dokłądnie XJ6 z 84r, 4,2., który z tych trzech zakładów polecilibyście?
Pozdrawiam,

aru:
Ja polecam Altamirę. W zakładzie non stop można spotkać starsze modele (XJ, XJ-S, E-type). Warto sprawdzić i przekonać się samemu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej