uuu niedobrze...
skoro tobie dziala rozrusznik, to znaczy ze imobilizajer sie nie zaaktywowal. oczywiscie to moze byc wszystko.
czuc benzyne? moze po prostu zalany silnik?
sprawdz, czy przy probie zapalenia rusza sie obrotomierz, jezeli nie, to masz czujnika walu korbowego jako
winnego (jego sprawdzenie i tak nie szkodzi bo bez niego kotek nie zapali)
moze masz za niskie cisnienie na listwie, przed proba odpaleniu kilka razy wlacz i wylacz zaplon, za kazdem
razem pompa (jej wogole slychac?) daje mala dawka i cisnienie sie powieksza. jezeli potem zapali oznacza
to ze masz problem z cisnieniem.
sprawdz, czy nie przypadkiem zaaktywowal sie "inertia switch"
Oczywisczie sprawdz cala instalacja. Jezli to wszystko nic nie daje, sprawdz takze kompresje. Po krotkim
przyjazdzku na zimnym silniku ecu daje dosc bogata mieszana, ktora jest w stanie wyczyscic filmu olejowego
z scian cylindra i masz chwilowy brak kompresje. Poki silnik pracuje nic sie nie stanie a jak na zimno do
odlaczasz to moze potem nie wystarczyc kompresje na ponownego startu.