Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Radio przestało działać
romek:
Top row from left to right 6 5 4 _ _ 3 2 1
Bottom row left to right 14 13 12 11 10 9 8 7
Top line '91 / '92 MY showing wire colour and service
[Beneath the equivalent '93 / '94MY wiring] with obvious exceptions noted:-
1 - Red/white - LH front door speaker
[Slate/purple - LH front bass + LH front tweeter]
2 - Red/brown - LH rear door speaker
[Slate/red - LH front bass + LH front tweeter]
3 - Red/green - Common LH front & rear door speakers
[Not used]
4 - Light Green/black - Aerial via CPU
[Light Green/black - Aerial via CPU (pre- VIN 687219)]
5 - Red/light green - LH bass speaker
[Black/slate - LH rear bass + LH rear tweeter]
6 - Red/purple - LH bass speaker
[Pink/purple - LH rear bass + LH rear tweeter]
7 - Red/brown - RH front door speaker
[Slate/pink - RH front bass + RH front tweeter]
8 - Pink/yellow - RH rear door speaker
[Slate/orange - RH front bass + RH front tweeter]
9 - Pink/light green - Common, RH front and rear door speakers
[Not used (Purple/orange - telephone mute '94 MY)]
10 - Light green/orange - Ignition switched power
[Light Green/orange - Ignition switched power]
11 - Brown/white - Radio memory
[Brown/red - Radio memory]
12 - Red/green - Radio illumination
[Red/light green - centre console clock]
13 - Pink/red - RH bass speaker
[Black/white - RH rear bass + RH rear tweeter]
14 - Pink/orange - RH bass speaker
[Pink/green - RH rear bass + RH rear tweeter]
katar83:
--- Cytat: Mr_Daimler w Maj 17, 2012, 07:39:15 am ---ok dzieki kogutki, tego własnie chcialem uniknąc ale widze ze sie nie da. Radio to kiedys wyciągałem to wiem jak to sie robi.
kata83 to chyba nie to co Ty piszesz, bo jesli dobrze zaobserwowałem to pokładowy telefon siedzi na tym samym bezpieczniku co radio, czyli C1 (10A), bo wyciągałem i wkładałem z powrotem bezpiecznik przy właczonej stacyjce i po włozeniu z powrotem telefon wydał z siebie dzwiek taki jak normalnie wydaje gdy przekrecam kluczyk, czyli samo gniazdo tez jest chyba ok.
Bardzo jestem ciekaw co to moze byc. Trudno mi uwierzyc ze radio sie spaliło, tak poprostu, przeciez nie zmeinialem glosnikow, nie robiłem zadnych modów....:/
--- Koniec cytatu ---
Z fuseboxami jest tak ze wszystko zalezy od tolerancyjnosci urzadzenia ;) Dzialac moga swiatla lub jedna szyba a cos innego na tej samej peknietej masie juz nie bedzie.
Chodzi o cos takiego :
tomek1212:
Ta okrągła z wieloma przewodami jest do zmieniarki, natomiast zasilania i głośniki są w tej dużej białej wtyczce.
Mr_Daimler:
ok sprawdziełm i prąd dopływa do radia, jest prąd w kablu, czyli to nie bezpieczniki ani nie gniazdo tylko radio sie spaliło. Podłaczyłem moje stare radio, takie samo, ale w którym magnetofon "świrował" (sam właczał sie scaning albo autorevers) i zadziałało, tzn. zapałiło sie ale o dziwo guziki nie działały i nie mogłem wpisac kodu (ono było juz kilka razy rozbierane i rzucane o ziemie :) wiec guzkiki mialy prawo nie dzialac). No wiec pomysłalem sobie skoro stare radio działa (świeci) tylko guziki z panela nie działają i kasety w nim świrują to przełozyłem z radia ktore sie własnie spaliło sam moduł z magnetofonem oraz panel z guzikami, podłaczyłem i radio sie zapaliło, tylko dalej guziki nie działają i nie moge wpisac kodu :-thumpdown Nie wiem czemu nie działają. Do panela ida dwa kable:
jedna wtyczka ktora trzeba podpiąć
oraz super cieniutki pasek z nadrukowanymi przeowadmi
oba poprawnie podłaczyłem i zeby było śmiesznie wyświetlacz działa a guziki nie. Poddaje sie. Jutro jade na szrot jaguarów i moze jakies kupie w rozsądnej cenie.
RedOctober:
Pewnie ci zaśniedziały styki pod guzikami i przez to nie działają. :-gwizd
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej