Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

BLOS do kota!!!

<< < (2/4) > >>

peres20:
Wydaje mi sie jednak ze blos w wiekszych silnikach takich jak chodzby nawet 4.0 w kocie którego posiadam nie zdałby zbytnio egzaminu;). Pozdrawiam i dziekuje za wypowiedzi o owym blosie :-R :-V

jannaf:
A ja tak z ciekawości zapytam ile może kosztować przeróbka z instalacji konwencjonalnej (mieszalnikowej) na sekwencję. Mam właśnie taką zwykłą i choć spisuje się naprawdę idealnie (nie ma różnicy w porównaniu z benzyną) to jednak sekwencja ma na pewno więcej zalet.

peres20:
Panowie a tak przy okazji sie zapytam ;D. Gdzie tzn w którym miejscu montujecie butle gazu w kotach?? pozdrawiam :-V

jannaf:
Ja mam tutaj:

Nemys:
Mam założonego BLOSa. Z tym, że w 3 serii. Ustawiany był na analizatorze do gazu.
Wcześniej miałem mikser i ciągle były problemy. Spalanie było delikatnie mówiąc tragiczne, osiągi tragiczne.
Po założeniu BLOSa znikły problemy z pracą silnika. Powiem wręcz, że chodzi lepiej niż na benzynie. Przyspieszenie 0-100 jak mierzyłem wychodziło na gazie tylko o 1sek, gorzej niż na benzynie. Próby odpalania z gazu zdaje bezproblemowo.

U mnie założenie sekwencji nie było za bardzo do zrobienia podobno. Nie ma tutaj nawet czujnika położenia wału. Brak lambdy itp.
Jak ktoś ma zwykłą instalkę, to polecam dołożenie BLOSa. Jak chce się zrobić instalację po kosztach, to też warto to wstawić.
Inaczej raczej sekwencja. Bardziej zaawansowane i większa pewność dobrego składu mieszanki.

Plusem blosa, jest to, że można śmigać na gazie nie czekając na pełne nagrzanie silnika

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej