Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
BLOS do kota!!!
peres20:
Aha, spoko dzieki wielkie, dobra fota ;D.
Pozdrawiam :-V
Nemys:
Pewnie w temacie regulacji masz rację. Na razie zmieniałem troszkę ustawień silnika i zobaczę jak będzie chodził.
No a w czym problem z zapłonem. Tu jest zwykły aparat zapłonowy, tak jak w gaźniku. Brak Motronica. 3 seria ma silnik XK 4,2 ltr. 2 zawory na cylinder. Konstrukcja z lat 50.
Zapłon ustawia się na lampę, na kole pasowym jest podziałka :)
Nemys:
Hehe, to, że podobny blok to nie wiedziałem. Myślałem że po 86 zmienili praktycznie cały silnik.
Z tą sondą dobry patent. A wiesz może jak sprawdzić, czy sonda jest ok. Bo w dawcy była sonda i zostawiłem kolektory z portkami i sondą. Wystaje jeden przewodzik właśnie :)
Można sonde zamontować gdzieś dalej ? Np. na długości ściany grodziowej ?
sebek1111:
Witam. Czy ktos z Was uzytkuje XJ40 z silnikiem 4.0 z blosem?
Czy blos daje rade? Jak macie zalozony w dolocie? Prosilbym o fotki. jesli jest mozliwosc.
Czy przed czy za przeplywomiezem? Gdzie macie parowniki umieszczone? Jaka butla i gdzie?
Od razu mowie. Nie nie chce wtrysku Uśmiech
katar83:
BLOSa kupilem juz dawno temu, ale jakos nie bylo okazji go zamontowac do tej pory. Narazie nie mam porownania jesli chodzi o spalanie, nie wiem nawet czy odpowiednio go ustawilem bo i bez analizatora spalin, w kazdym badz razie auto smiga w porzadku, absolutnie zadnych problemow, tak samo zreszta jak na starym mikserze. Akurat BLOS siedzi w x300, ale uklad jest identyczny w zasadzie jak w xj40.
Pytanie, czy ktos tutaj ustawial go sam? Akurat moja lambda od gazu wyzionela ducha i póki co ustawienie jest na oko, a w zasadzie ucho :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej