Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

JAGUAR XJ6 XJ40 Z 1995 kolejny problem dławi się jak dodaje dużo gazu

<< < (2/3) > >>

new_22:
na używany


tylko ze wcześniej chodził

Michal_C:
Moj, zanim sie zepsul, tez chodzil:D Czy to wyglada tak, ze jak sie nagrzeje silnik, to przy mocniejszym wcisnieciu gaziu nagle sie dlawi w okolicy 2tys obrotow? A potem moze zgasnac w trakcie zwalniania/ zatrzymania? Potem postoi, wystygnie, i znowu powtorka?
Czy jak juz zacznie sie dlawic, to czy mozesz w ogole wejsc powyzej 2tys obrotow? Nawet przy spokojnym przyspieszaniu?

new_22:
tzn on się dławi przy raptownym naciśnięciu gazu nieważne czy to jest 1000 obrotów czy 2000 obrotów ale jak dłużej przytrzymam to trochę sie podławi i potem się wkręci na obroty

new_22:
Witam panowie jutro zabieram się do wymiany czujnika temp i zastanawiam się czy to pomoże a powiedzcie czy ten drugi na jeden pin wpływa na pracę silnika czy tylko on pokazuje na zegarze temp

katar83:
Tylko temp pokazuje. Czujnik drugi raczej powinien byc ok, on raczej nie powoduje takich objawow jak opisujesz. Stawiam na czujnik wału tez czy jakis zawor. Odkrec, obejrz czy jest czysty bez rdzy koncowy pin i ewentualnie podmien czy przeczysc papierem sciernym.
Druga mozliwosc to wzmacniacz pod cewką. (czarna kostka) - taki sam efekt mniejwiecej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej