Autor Wątek: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic  (Przeczytany 3064 razy)

mazurek-daniel

  • Gość
brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« dnia: Kwiecień 18, 2012, 21:56:27 pm »
mam problem zbierałem sie do zrobienia pompy paliwowej w jagu xj6 3,2 90r. napiecie w kablu do pomy było wiec zaczałem wymieniac pompe. podnisłem samochod do góry ale wsówajac sie pod spód stwierdziłem ze bez kanału nie da rady. wiec poprosiłem brata zeby mi go pomogł przecholowac. brat próbował pokrecic rozrusznikiem ale mowił ze nie za kazdym razem to działało. zbagateliwowałem to bo bedac na miejscu spróbowałem i nie miałem problemu. wziałem sie za wyciaganie pomy. odczepienie wezy pod spodem było prostrze niz myslałem. wszytko poszło ok. zanim nie przyszedł czas na test. podpiałem pome juz zmotnowany we wszytko gotowa do włozenia tylko w bak. pompa nie działa. brak napiecia w kablu rozrusznik nie kreci. co sie dzieje czy ja w zyciu tego samochodu nie odpale bez oddawania samochodu na wasztat?? prosze o jakies podpowiedzi.

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:21:14 pm »
hejka, na poczatek sprawdz, czy w trakcie "holowania" nie zostal aktywowany "inertia switch" to jest wlacznik,
ktory w przypadku wypadek wylacza wlasnie pompe benzynowej. znajdziesz go po lewej sciany obok pedalach.

brak reakcji rozroznika nie koniecznie musi byc zwiazany z brakiem napieciu pompy. jezeli juz wczesniej rozroznik
nie reagowal za kazdym razym, to mozesz tu miec problem z elektromagnesem/bendiksem. sprawdz, czy rozroznik
dostanie pradu.

co do pompy, sprawdz wszystkie bezpiecniki oraz przekaznika. sprawdziles pompy zanim zamontowales w baku?

to moze pomaga (dot MY91):


mazurek-daniel

  • Gość
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:02:43 pm »
oto chodzi ze ona jeszcze nie jest w baku jest juz we wszytskich plaskichach ale nie w baku.

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:06:11 pm »
jezeli prad byl a teraz niema, to cos sie stalo... wiec miernik w reke i szukac ;) przekaznik, bezpieczniki ... cuda nie ma.

moze pompa jako sobie ma problem, odlacz, sprawdz prad, podlacz na krotko.

mazurek-daniel

  • Gość
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:35:21 pm »
próbowka była. w kablu biegnacym do pompki nie ma napiecia. a przekaznika nie mam pojecia jak sprawdzic zeby nie napsocic bardziej. jakis schemat przydał by sie....

mazurek-daniel

  • Gość
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:42:58 pm »
a własnie jest tylko jedno miejsce z bezpiecznikami czy gdzies jeszcze???

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: brak napiecia do pompy i ozrusznik przestał krecic
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:54:00 pm »
aaaaaj, w tym celu dodalem informacje w jezyku angielskim. tam jest dokladnie o przekazniku.

bezpieczniki sa w 3ch miejsach. po lewej przy scanie, po prawie przy scanie oraz pod podlokietnikiem.

niestety schematy do XJ40 sa dosc... nierzetelny ale tu masz oficjalnych schematow elektrycznych:

XJ40 88-91 Service/Workshop Manual Electrical I

XJ40 88-91 Service/Workshop Manual Electrical II

XJ40 88-91 Service/Workshop Manual Electrical III

sprawdziles "inertia switch" ??