Autor Wątek: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)  (Przeczytany 10753 razy)

Offline jazabek wac³aw

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 693
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 05, 2012, 23:10:49 pm »
Koledzy mam pytanie przy okazji tego tematu, dziś byłem u mechanika aby jeszcze raz sprawdzić zawieszenie, nie podobały mi się dźwięki z tyłu, w momencie przejazdu przez leżącego policjanta słychać głuchy dźwięk, jeśli jadę wolno lub szybko to jest normalnie. Jedyne co zaleźli na podnośniku to łożyska z tyłu do wymiany, amortyzatory są nowe, mechanik twierdzi że może w amortyzator ma złą długość,  ja przypuszczam że może przy wymianie poprzedni mechanik nie zamontował gum izolujących lub poduszki ( albo są zużyte ) i dlatego amortyzator ma maksymalny skok który powoduje hałas  ?

Mam pytanie :

jakie łożyska idą do tylnego koła

czy przez bagażnik można się dostać do kabelków od amortyzatora z ACD

jakie muszę mieć izolatory tylnego amortyzatora ? czy dobrze mi się wydaje że są 3 sztuki  na stronę ?

Może jakiś schemat tylnego zawieszenia  do X308
Albert Einstein

Tylko dwie rzeczy s± nieskoñczone: wszech¶wiat oraz ludzka g³upota, choæ nie jestem pewien co do tej pierwszej.

TYGRYS3

  • Gość
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 06, 2012, 12:27:42 pm »





łożyska do VIN(853935) CAC6333 (nr.3) i CAC6332 (nr.9)
             od VIN(853936) JLM21053 i jest to kit (zestaw)

powinno pomóc  :-V
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2012, 12:46:56 pm wysłana przez Tygrys3 »

Offline jazabek wac³aw

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 693
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 07, 2012, 14:50:37 pm »


powinno pomóc  :-V

Tygrys3 Wielkie dzięki, pomogłeś bardzo bo wiem :

- amortyzator mam chyba za krótki ( wielkość nakrętki ) i dlatego mam takie dziwne stuki

- odpaliłem JEPC i wiem z skąd macie te schematy, mam teraz i ja  :-thank
Albert Einstein

Tylko dwie rzeczy s± nieskoñczone: wszech¶wiat oraz ludzka g³upota, choæ nie jestem pewien co do tej pierwszej.

TYGRYS3

  • Gość
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 07, 2012, 14:56:34 pm »

Tygrys3 Wielkie dzięki, pomogłeś bardzo bo wiem :

- amortyzator mam chyba za krótki ( wielkość nakrętki ) i dlatego mam takie dziwne stuki

- odpaliłem JEPC i wiem z skąd macie te schematy, mam teraz i ja  :-thank

tylko nie zapomnij się podzielić gdy ktoś będzie w potrzebie  :-V

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 12, 2012, 18:32:28 pm »
Pozwolilem sobie wyslac zapytanie do Fabryki Bilstein w Niemczech, zobaczymy co oni na to.

dzis otrzymalem odpowiedzi od Bilsteina. Stanowisko jest taki, ze tych amortyzatorow wogole nie mozna
zregenerowac.


----- Original Message -----
From: Braune Cordula
To: JaguarClubPoland
Sent: Thursday, January 12, 2012 2:22 PM
Subject: AW: CATS Daempfer Jaguar XJ8

Hallo Herr Laufenberg,

nach Ruecksprache mit unserem Produktmanagement muss ich Ihnen leider mitteilen, dass diese Daempfer nicht instandgesetzt werden koennen.
 
Mit freundlichen Grüßen / Best regards,

Cordula Braune
Kundenbetreuung Export

ThyssenKrupp Bilstein Tuning GmbH
Milsper Straße 214
58256 Ennepetal
Germany

Phone: +49 2333 791-4277
mailto:  cordula.braune@thyssenkrupp.com
 
Geschäftsführung:
Dirk Everding, Thorsten Schwippert
Sitz der Gesellschaft: Ennepetal, Registergericht: Hagen HR B 7195

Besuchen Sie uns im Internet / Visit us on the Internet: www.bilstein.de

Offline jazabek wac³aw

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 693
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 12, 2012, 20:55:43 pm »
Na razie mam nowe amortyzatory z tyłu, dziwne stuki i komunikat na komputerze, zastanawiam się nad używanymi amortyzatorami z ACD, ale raz że ciężko takie znaleźć, a dwa że nie wiadomo w jakim będą stanie.

Moje z tyłu miały dobrą sprawność w %, ale pociekły i stukały,nie wiem czy szybciej uda mi się zlikwidować dolegliwości czy kupić w miarę dobre używane.

Może ktoś widział amortyzatory z ACD do X308 w dobrym stanie ?
Albert Einstein

Tylko dwie rzeczy s± nieskoñczone: wszech¶wiat oraz ludzka g³upota, choæ nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Offline KrzysiekEg

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 410
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 13, 2012, 16:43:52 pm »
Mam pytanko, jak można JEPC'a  ;D dostać?
xj6 4,0 Sovereign 1996

Offline jazabek wac³aw

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 693
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 13, 2012, 17:18:56 pm »
Mam pytanko, jak można JEPC'a  ;D dostać?

Można użyć opcji " szukaj " i znaleźć opowiedz w tym linku :

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16183.0.html
Albert Einstein

Tylko dwie rzeczy s± nieskoñczone: wszech¶wiat oraz ludzka g³upota, choæ nie jestem pewien co do tej pierwszej.

ktm111

  • Gość
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 21, 2012, 08:46:19 am »
Kayaby zamówione

Poza tym musze wymienić reperaturki zacisku przedniego.
NIe wiem czy oryginał(ok.150,-) czy mozna zamiennik a jezeli tak to jakiej firmy?
A przy okazji jakie klocki polecicie.
Oczywiście po założeniu wszystkiego dam znac "co i jak". :)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 21, 2012, 14:23:32 pm »
W oryginale był Lucas czyli dzisiejszy TRW.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996


ktm111

  • Gość
Odp: Amortyzatory tył Daimler SV8 (x308)
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 13, 2012, 22:15:15 pm »

...-a czy fakt że "buja" to nie wina elektroniki a nie zuzytego amora?
Co prawda zaden błąd nie jest wyswietlany jednak na wyłaczonym silniku  amor ciezko pracuje (sprawdzne przy demontażu).
OStatecznie wstrzymałem sie z wymianą bo na moje sprężyny muszę załatwic mocniejsze sciągacze.
 Zachowanie amorów zmienia sie to  w trakcie jazdy  -tył staje sie b. miekki
  . Jednak zaden bląd nie jest wyswietlany podczas jazdy. Autko ma nieco ponad 130k przebiegu ...no i troche huśta z tyłu:(