Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

odpalanie XJ40

<< < (2/2)

ralfxj:
Wczoraj wziąłem się ostro za robotę, zmieniłem świecę oraz przewody zapłonowe
a teraz kotek mruczy jak nigdy. Już nie ma żadnego problemu z odpaleniem  :-yipee :-yipee

Szukałem świecy Nippen-Denso ale nie mogłem ich znaleźć więc wziąłem NGK. Szukając ich
najpierw w necie dowiedziałem się o tym, iż wg własnej reklamy w najtańszym sklepie
jaguarowskim są właśnie najdroższe  :-thumpdown

świeca zapłonowa NGK BCPR6ES w sklepie v12 12,00 zł (podobno najtanszy hah!)
to samo na bazarek.pl za 10,27 zł
a na http://swiece.e24h.pl/product_info.php?cPath=24&products_id=1853 9,90 zł
jednak kupowałem ich w koncu w sklepie na ul Legionowej w Białymstoku,  zapłacilem
za 6 stk 54 zł i miałem jeszcze miłą rozmowę ze sprzedawcą na temat kociaków.

ŚWIECE - NIE DLA IDIOTÓW !!

Jeszcze raz dziękuję Wam za porady, na pewno odwdzięczę się na najbliższym zlocie!  :-tylko

poliarny:
Witam
Wymieniłem ostatnio filtr powietrza na wkład K&N . Efekt jest taki że muszę kręcić troszkę dłużej przy odpalaniu , ale kiedyś odpalał naprawdę natychmiast ,poza tym pali o 0,5L na setkę więcej , plusy to dźwięk silnika który nabrał miłego bulgotu  na niskich obrotach  . Czy powodem morze być wymiana filtru czy niższa temperatura na zewnątrz ?? Jaga mam pierwszą zimę
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej