Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

odpalanie XJ40

(1/2) > >>

ralfxj:
Witam, mam pytanko. Co moze byc przyczyna ze na ciepłym silniku musze dłużej kręcic rozrusznikiem
zeby odpalic auto? Na zimnym silniku działa od razu.

Jakie macie sugestie?

kogutki:
brzmi jak problem zaplonowy. sprawdz swiecy, kopulka itd i zobaczymy dalej

Jakub32:
Nie koniecznie będzie wyświetlany komunikat błędu. Fail 14 pojawi się zazwyczaj gdy czujnik padnie całkiem, czyli będzie przerwa w obwodzie. Na zimnym silniku czujnik powinien mieć opór 1500-3000 omów, na ciepłym 280-350. Możliwe, iż nie spada Ci oporność i zalewasz świece na ciepłym silniku. mam dokładnie ten sam problem i u mnie czujnik ma cały czas oporność jak na zimnym. Nowy czujnik jest już w drodze.

ralfxj:
Najpierw serdecznie dziękuje za szybkie odpowiedzi oraz porady  :-R :-thank :-R

sprawdziłem vcm ale żaden błąd nie wyskoczyl. jutro sprawdze układ zapłonowy
i moze od razu wymienie świece. to przy okazji zapytam, jakie polecacie?

Jestescie super! jeszcze raz wielkie dzięki!  :-K :-K :-K

Jakub32:
 NGK, zresztą wcześniej były takie same.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej