Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
odpalanie XJ40
ralfxj:
Witam, mam pytanko. Co moze byc przyczyna ze na ciepłym silniku musze dłużej kręcic rozrusznikiem
zeby odpalic auto? Na zimnym silniku działa od razu.
Jakie macie sugestie?
kogutki:
brzmi jak problem zaplonowy. sprawdz swiecy, kopulka itd i zobaczymy dalej
Jakub32:
Nie koniecznie będzie wyświetlany komunikat błędu. Fail 14 pojawi się zazwyczaj gdy czujnik padnie całkiem, czyli będzie przerwa w obwodzie. Na zimnym silniku czujnik powinien mieć opór 1500-3000 omów, na ciepłym 280-350. Możliwe, iż nie spada Ci oporność i zalewasz świece na ciepłym silniku. mam dokładnie ten sam problem i u mnie czujnik ma cały czas oporność jak na zimnym. Nowy czujnik jest już w drodze.
ralfxj:
Najpierw serdecznie dziękuje za szybkie odpowiedzi oraz porady :-R :-thank :-R
sprawdziłem vcm ale żaden błąd nie wyskoczyl. jutro sprawdze układ zapłonowy
i moze od razu wymienie świece. to przy okazji zapytam, jakie polecacie?
Jestescie super! jeszcze raz wielkie dzięki! :-K :-K :-K
Jakub32:
NGK, zresztą wcześniej były takie same.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej