1. Termostat nierozbieralny, trzeba kupić w obudowie, ponad 400 zł, ciężko wymienić bez podnośnika i przeklinania.
2. "Sygnał idzie", mamy tu na myśli, że wentyl jest sterowany przez jakiś moduł i po kablu daje mu prąd, czy ma działać czy nie.
3. Nie jestem pewien, czy KRISS doczytał, że dyskutujemy o wentylu chłodnicy, a nie o dmuchawie. Zajrzałem do schematu i widzę, że w 2.7 wentylem chłodnicy steruje PCM (moduł/komputer silnika), który podaje sygnał do modułu wentylatora chłodnicy i ten załącza wiatrak. Nie ma tu przekaźników.
4. Przy obecnej pogodzie ok. 30 st i klimie u mnie wentylator chodzi cały czas ale na wolnych obrotach i jest prawie niesłyszalny na zewnątrz.
5. Możesz w czasie pracy silnika odpiąć przewód od czujnika temp. wody, po ok. 20 sek wentylator powinien wiać na maksa. Czujnik jest na wężu wody z przodu pod plastikową pokrywą silnika, tą "JAGUAR"