Autor Wątek: Mity i legendy o awaryjności x308  (Przeczytany 3254 razy)

markos

  • Gość
Mity i legendy o awaryjności x308
« dnia: Kwiecień 16, 2012, 14:40:38 pm »
Witajcie.
Czy naprawde jest tak źle z X308. Krążą mity i opowieści, że model x 308 jest bardzo drogi w utrzymaniu, porównując np do x300. Bardziej zaawansowana technologia lubi mieć swoje drogie humory np sondy często siadają? Sztuka kosztuje 2tys.  :-gwizd Jeśli macie takie kotki, podzielcie się prosze doświadczeniami. Na co zwaracać uwagę w tym modelu. Jak można sprawdzić stan najdroższych części żeby nie umoczyć przy kupnie. Kwestia silnika... Tam są V8 3.2 i 4.0, który wydaje się lepszy? tzn stosunek mocy do wytrzymałości nie zawodności oraz spalania? w x300 wydaje się lepszym rozwiązaniem 4.0 R6 ale Vki inaczej pracują.
Pomóżcie  :-help :-K

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 16, 2012, 14:44:37 pm »
Zamiast zakładać nowe tematy, może poczytasz troche forum. Chociaż dział XJ.
Odpowiedzi na ten temat padały nie raz, nie dwa.
Tematów o tapicerce też jest kilka.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

markos

  • Gość
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2012, 14:46:09 pm »
Zależało mi na czasie. Jutro jade oglądać kilka i chciałem kilka prostych odpowiedzi. Wybacz :-K

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2012, 14:47:45 pm »
Ta  zamiast czekać jak ktoś coś napisze już teraz brałbym się za czytanie.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Krzysio7890

  • Gość
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 16, 2012, 16:16:14 pm »
Zwracaj uwagę na rachunki dokonanych napraw, szczególnie wymiana rozrządu. Nie wierz na słowo. Jak nie ma faktury albo innego potwierdzenia nie ryzykuj.

aleksandra

  • Gość

Offline Zapek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 742
  • DAIMLER LONG 4.0 1996
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 16, 2012, 19:50:53 pm »
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,5080.0.html

Kolego Choina okazuje się że można , nie trzeba od razu podchodzić do wszystkiego okoniem , nie chcesz pomagać twoja sprawa ale nie zniechęcaj innych którzy maja na to chęć i ochotę.
Pozdrawiam cie i życzę więcej luzu.

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 16, 2012, 20:06:38 pm »
Zapek tu nie chodzi o to, że nie chcę pomagać. Ten temat znajduje się na pierwszej stronie w dziale XJ, mało tego jest przypięty na stałe. Mimo tego forumowicz markos nie zajrzał do niego. Łatwiej jest zadać pytanie i czekać na odpowiedź.

A druga sprawa to czy ty jako użytkownik X300 pomogłeś markosowi? Odpowiedziałeś na jakieś jego pytanie? Czy tylko potrafisz zarzuty stawiać?
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Tom

  • Gość
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 16, 2012, 20:58:51 pm »
Kolego Choina, nie chciałem się w to mieszać, ale feedback is a gift: musisz pamiętać, że jesteśmy bardzo rożni i mamy bardzo różną wiedzę informatyczną, wiec jeżeli wiemy/potrafimy więcej dzielmy się tym, jeżeli nie chcesz dawać przysłowiowej ryby, tylko wędkę, to opisz jak to zrobić, gdzie szukać w co wejść, jak wpisać itd.. Wydaje mi się, ze nie jest nas zbyt wielu i w zderzeniu z otaczającą nas rzeczywistością, powinniśmy być pomocni w odniesieniu do każdego pojawiającego sie na forum problemu. Dobro wraca ze zdwojoną siłą.

Offline Zapek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 742
  • DAIMLER LONG 4.0 1996
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 17, 2012, 09:36:30 am »
Kolego Choina , masz racje nie odpowiedziałem nic koledze markosowi ale tylko dla tego że nie uznaje się za fachowca w tej dziedzinie , jestem szarym użytkownikiem mojego X300 i sam z chęcią skorzystał bym z pomocy kolegów forumowiczów w razie potrzeby, nie wiem tylko czy teraz po twojej awersji będę miał odwagę o taką pomoc poprosić.
Miłego dnia dnia dla wszystkich którzy mają tu cokolwiek do powiedzenia  , również  kolega Choina ma dużo do powiedzenia z dużym zasobem wiedzy  (pod warunkiem że nie wstanie lewą nogą w danym dniu  ;D ;D ;D)

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Mity i legendy o awaryjności x308
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 17, 2012, 11:52:28 am »
Nie chcę trzymać w tej dyskusji niczyjej strony, ale Choina ma trochę racji, bo takich tematów porównawczych na forum jest dużo, wystarczy trochę poszukać. A powielanie takich postów jak ten powoduje, że trudniej znaleźć interesujące nas tematy.
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8