Autor Wątek: RADIO w x-type 2003  (Przeczytany 3714 razy)

snake

  • Gość
RADIO w x-type 2003
« dnia: Luty 08, 2012, 19:47:46 pm »
Witam i  pytam  ??????
CZY do jaguara x-type 2003 w ktorym jest radio cd i zwykla klimatyzacja ( pokrętła ) idzie zamontowac inne radio np z navi fabryczne lub tez sa na rynku dostepne inne radia DVD ktore mozna by zalozyc zamiast fabrycznego ??? Bo jestem zielony w tej kwestii .... Z góry dzieki za pomoc :P

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: RADIO w x-type 2003
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2012, 21:20:20 pm »
Było już z 5 razy.. poszukaj.. ogólnie ciężko ale da się. Trzeba pociągnąć światłowód jak nie masz.. i inna kostka do radia wchodzi.. i trzeba moduł gps.. i odblokować w "systemie".. za dużo roboty.. lepiej kup sobie jakiegoś alpina 2 din nie warto się w ori pchać jak nie było. 
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

snake

  • Gość
Odp: RADIO w x-type 2003
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2012, 13:13:30 pm »
Byłem w firmie zajmujacej sie nagłośnieniami car audio i padło pytanie czy w jaguar 2003 wzmacniacz radia znjduje sie np w bagazniku i czy jest na światłowodach ?? jestem zielony w tej kwestii i nie mam pojecia .... a chce załozyc radio z DVD zamiast fabrycznego czy ktos wie czy jest to mozliwe albo zakladal inne radio poza fabrycznym ?? dzieki za pomoc :P

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: RADIO w x-type 2003
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2012, 13:26:43 pm »
hejka, x-type 2003 nie mial wzmaczniacza w bagazniku, w wersji premium mial suboofer z wzmaczniacem. sporo
jest na ten temat na forum, uzywaj funkcje "szukaj".

to polecam:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,16186.0.html

ogolnie montowania orygynalnego systemu nie bedzie ani latwy, ani tanio. mozna montowac dowolny radio/navi
nawet w wielkosci podwojny DIN, wybor jest spory.

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign