Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Kilka ogólnych pytań o X-Type

<< < (2/4) > >>

Konradop:

--- Cytat: Choina w Styczeń 05, 2012, 05:09:18 am ---
Iksy z napędem 4x4 są głośniejsze, psują się masowo reduktory, automaty się sypią, rdzewieją i ... panie co tam się nie dzieje :)

--- Koniec cytatu ---

nooo   faktycznie istna sodoma i gomora oraz koklusz i gradobicie ...  :-K :-hehe

taaaaaa .....
a świstak siedzi i ...

TOSIEK:
Szczerze, jeżeli miałbym do wyboru starszego Xj, albo nowszego X-Type, to wybrał bym X-Type, nie jest prawdą to co napisał kolega, że wszystko się sypie, może i tak jest, jeśli ktoś kupuję egzemplarz oszczędzając na nim czyli po cenie niższej niż "chodzą", to wtedy mogą występować awarię, także jeżeli masz celować w X-Type'a to śmiało ale jedynie w bardzo dobrym stanie, unikać tanich, bo kto oszczędza przy zakupie traci na remoncie, a jeżeli będzie jeździła też żona, to X-Type będzie jej na pewno łatwiej, bo jest mniejszy.

BlackV6:
Choina grunt to dobra reklama Jaga ( co tam się nie psuje ) hehehe ,tragedi nie ma jesli bedzie ktos o niego dbal  ;D czyli jak z każdym autem .a wogole to nei ma problemow nie do rozwiazania wiec beirz kota i nie pytaj :D

Bedek:

--- Cytat: bodiniusz w Styczeń 04, 2012, 22:48:17 pm ---
.........
- jak jest w pozostałych rozwiązany rozkład napędu (jaki rodzaj, jak zaprogramowane itd. czy to bardziej jak Haldex w Volvach, czy Torsen w Audi)?
...............

--- Koniec cytatu ---

W X-ie jest oparty na sprzęgle lepkościowym więc nie jest ani Haldexem ani tym bardziej Torsenem, rozdział mocy to
40% przód 60% tył.

BlackV6:
Działanie sprzęgła jest oparte na zmianie lepkości specjalnego oleju silikonowego (oleju wiskotycznego) w zależności od temperatury,nasuwa sie pytanie jaki to olej ,

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej