Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

który z XJ bedzie najmniej awaryjny

(1/6) > >>

sliver:
Witam
interesuje mnie zakup XJa.  W związku z tym ze miałem kiedyś x300 3.2 i niemiło wspominam słabawy silnik chce kupic cos mocniejszego.  W związku z tym mam do was pytanie.  Który z silników jest mocny i najmniej awaryjny.
Może być to stare XJ, XJ-40.  Rocznik nie ma znaczenia, chodzi mi tylko które cieszą się mniejsza awaryjnoscią itp..
Z kótym bedzie najmniej problemów
Miałem ochote kupic XJR którym się przejechałem ale niestety był cały w szpachli i odpuściłem

kogutki:
hej, no x300 3.2 nie nalezy do rakiet ... ale twoj byl awaryjny?

x300 xjr, x308 xjr, x350 xjr, x351 xjr do wyboru do koloru :) jezeli chcesz mniej problemowego wozu to o xj40
raczej zapomnij.

pablo21:
Każdy, serwisowany jak trzeba, będzie mało awaryjny. Nie tak ważny przebieg, ale to jak właściciel dbał o kota. Chcesz mieć rakietę to kup, któregoś XJR jak piszę kogutki.

jaguarek:
Dlaczego zapomnieć o xj40,jak dla mnie jest to lepszy samochód od X300.Może nie jest tak ładny,ale to już sprawa gustu.Posiadam xj40 już chyba 8 lat i żadnych problemów z nim nie mam,fakt auto mało co jeżdzi i ma przebiegu 104 tyś.kilometrów.W przeciwieństwie do X300 który ma 260 tyś,rachunki serwisowe a i tak wymieniłem 1/4 częśći.








kogutki:
no o ile dobrze rozumiem, to kolega silver szuka "niezawodny" autko do raczej "sportowej" jazdy. o ile sam silnik
w xj40 nie robi problemow, to jednak modely po 1995 sa mniej problematycznie. nivomaty, korozja, naped ...

jezeli chcesz "sportowego" xj40 to mozna xjr (jednak ten jest rzadki, niezbyt tanio w zakupie i w utrzymaniu) albo
trzeba "zwyklego" nieco przerobic. a od x300 sa wersje, ktory posiadaja seryjnie cechy dla milosnikow sportowej
jazdy. dlatego pisalem ze raczej bym szukal nowszego. a xj40 jest piekny!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej