Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Prawidłowe napięcie w X-type

<< < (3/3)

kogutki:
ciamajda ma racje, wszystko wskazuje na regulatora. a regulator jest wbudowany w alternator, wiec demontaz
alternatora jest niezbedny. czy kupisz uzywanego alternatora, czy znajdziesz zdolnego elektryka, ktory wyciaga
regulatora i go naprawi (bo regulator jako osobny element nie kupisz), czy zregenrujesz alternatora, czy kupisz
nowego, to oczywiscie jest twoj wybor. przez "wymiana alternatora" chcialem powiedzic ze tam lezy zrodlo
problemu.

przemeq:
Ok dzięki Panowie, umówię się z elektrykiem i będę szedł w kierunku tego napinacza alternatora - zobaczymy co powie.

Mam zresztą  update w tej sprawie - właśnie byłem się przejechać samochodem i napięcie spada - nie wiem zatem czy alternator w ogóle ładuje - wcześniej bywało czasem powyżej 13V- teraz po zapaleniu 11.9, a po przejechaniu kilku km zrobiło się już 11.5 :-thumpdown

więc chyba już go nie będę do czasu wizyty u elektryka dotykał, bo znowu mi się rozkraczy na światłach :-thumpdown ...

ciamajda:
nie napinacz alternatora, tylko regulator napięcia:)
dzwoniłeś??

ciamajda:
Rozmawiałem dzisiaj z Mirkiem-mechanikiem
Powiedział ż Twoje autko już zrobione i masz dużo szczęśćia.
Jak zapytałem co było, śmiał się i powiedział mi bym Ciebie.
Więc proszę powiedz bo ciekawość mnie męczy

szibel:
Ja stawiam na luźny pasek.

Pzdr.
szibel

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej