Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Prawidłowe napięcie w X-type
kogutki:
ciamajda ma racje, wszystko wskazuje na regulatora. a regulator jest wbudowany w alternator, wiec demontaz
alternatora jest niezbedny. czy kupisz uzywanego alternatora, czy znajdziesz zdolnego elektryka, ktory wyciaga
regulatora i go naprawi (bo regulator jako osobny element nie kupisz), czy zregenrujesz alternatora, czy kupisz
nowego, to oczywiscie jest twoj wybor. przez "wymiana alternatora" chcialem powiedzic ze tam lezy zrodlo
problemu.
przemeq:
Ok dzięki Panowie, umówię się z elektrykiem i będę szedł w kierunku tego napinacza alternatora - zobaczymy co powie.
Mam zresztą update w tej sprawie - właśnie byłem się przejechać samochodem i napięcie spada - nie wiem zatem czy alternator w ogóle ładuje - wcześniej bywało czasem powyżej 13V- teraz po zapaleniu 11.9, a po przejechaniu kilku km zrobiło się już 11.5 :-thumpdown
więc chyba już go nie będę do czasu wizyty u elektryka dotykał, bo znowu mi się rozkraczy na światłach :-thumpdown ...
ciamajda:
nie napinacz alternatora, tylko regulator napięcia:)
dzwoniłeś??
ciamajda:
Rozmawiałem dzisiaj z Mirkiem-mechanikiem
Powiedział ż Twoje autko już zrobione i masz dużo szczęśćia.
Jak zapytałem co było, śmiał się i powiedział mi bym Ciebie.
Więc proszę powiedz bo ciekawość mnie męczy
szibel:
Ja stawiam na luźny pasek.
Pzdr.
szibel
Nawigacja
Idź do wersji pełnej