Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

evap

<< < (2/2)

BlackV6:
Kogutki moze rozwiniesz temat czlonka JCP :) z mila checia takze do niego wstapie :) sorry za  :-off

jaymz:

--- Cytat: kogutki w Czerwiec 14, 2011, 01:28:17 am ---hejka, moze zanim sie martwisz na zapas zadzwon do aso i zapytaj sie o ceny, nie jest tak straszny, zapewniam.
a do tego dla naszych czlonkow udzielaja rabat. jak chcesz zostac czlonkiem klubu wyslij mi pw. ale moze zanim
kupis nowej nakretke sprawdz dokladnie uszczelke na obecnej. powodzenia!

--- Koniec cytatu ---

Więc korek wygląda jak najbardziej ok praktycznie jak nowy zero śladu korozji czy "zmurszenia" uszczelki.
Nie wiem co mi jeszcze pozostało chyba zmiana tego korka ale obawiam się, że to nie to ....

Szukanie przyczyny problemu z "wyciekiem" z evapu jest strasznie trudne i upierdliwe ale może to będzie ten korek.

Tajfunek:
Może to pomoże:



Fuel cap off
Fuel cap seal defective
Fuel tank over filled
EVAP system leak (canister damage, pipework damage)
EVAP Canister purge valve to PCM drive circuit open circuit, short circuit, high resistance
EVAP Canister purge valve power supply circuit open circuit
EVAP Canister purge valve to engine purge pipe damaged / restricted / leaking
EVAP Canister purge valve operating vacuum hose leak / restriction
EVAP Canister purge failure
FTP Sensor not responding to pressure changes (restricted / failure)
Fuel tank leak

jaymz:
Dzięki,

Ale mam ten screen (łatwo go ściągniąć z netu, niestety to nie za bardzo rozwiązuje problem).
Co może być przyczyną w/g "instrukcji serwisowej" to wiem, ale może ktoś już to przerabiał albo wie co warto sprawdzić przed wywaleniem połowy elementów z auta.

Jak pisałem zawory purge valve sprawdzone - sprawne, układ szczelny (test z dymem). Zamówiłem nowy oryginalny korek wlewu, chociaż mój wygląda dobrze, żadnych śladów korozji czy uszkodzenia gumowych elementów.

Nie ściągałem jeszcze zbiornika ale to sporo zabawy (trzeba rozpiąć wał itd..).

Zobaczę czy pomoże wymiana korka (czekam na paczkę z ASO).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej