Autor Wątek: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308  (Przeczytany 6573 razy)

Offline Michal_C

  • JCP Art - Master
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.357
  • Moja obecna
Odp: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 30, 2011, 22:15:17 pm »
W moim przypadku samochody były podobnej masy, więc sumuje się to co najmniej 2X..

No wlasnie tu sie nie sumuje...
IF IGNORANCE IS BLISS, WHY AREN'T THERE MORE HAPPY PEOPLE?

Pavel

  • Gość
Odp: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 30, 2011, 23:48:03 pm »
a wracając do tematu

To nie strefy zgniotu. To pozostałości po ostatnim dzwonie :D
Panowie już nie wymyślajcie. W tamtych czasach każda firma się chwaliła jak miała. A w Jaguarze nawet nikt nie wspomniał o nich.


a ja zaryzykuje i powiem tak, popatrzcie na s1 i x308. Różnią się "szczegółami", a konstrukcyjnie nie ma żadnej rewolucji. Jedyne strefy zgniotu to metr maski i pół metra bagażnika, no jeszcze wał trochę energii może przejąć.
A w wypadku z małym autem z lat 90tych xj "wygra" z nowszym poskłada się jak volvo z filmiku.

Strefy będą dopiero od x350, takie moje zdanie w tym temacie jest

jaguarek

  • Gość
Odp: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 21, 2012, 14:33:26 pm »

TYGRYS3

  • Gość
Odp: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 21, 2012, 15:12:51 pm »
 :-hehe :-hehe :-hehe to zwykłe mocowania zderzaka ,nawet niezbyt silne uderzenie niszczy je kompletnie
przy silnych uderzeniach nawet nie ma o czym mówić

Offline KrzysiekEg

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 410
Odp: Bezpieczeństwo: X300 vs. X308
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 22, 2012, 14:24:08 pm »
W moim przypadku samochody były podobnej masy, więc sumuje się to co najmniej 2X..

No wlasnie tu sie nie sumuje...
Dokładnie, były zrobione badania i obliczenia i siła dwóch aut jest taka sama jak siła jednego auta w beton. Prędkość jest ta sama. Ma to związek z zasadą zachowania energii.
xj6 4,0 Sovereign 1996