Autor Wątek: Premium Sound w X-type  (Przeczytany 7211 razy)

zadek07

  • Gość
Premium Sound w X-type
« dnia: Marzec 07, 2011, 20:52:28 pm »
Jako ze nikt nie chce kupic zestawu premium wystawianego przezemnie na aukcji, postanowilem ze zamiast oddac za bezcen zamontue go w swoim kocie. Z tym ze mam kilka pytan jak to wszystko podlaczyc. Juz zamienilem ta pozal sie boze oryginalna nawigacje na stacje mulimedialna pionieria f910bt. Teraz kilka pytan wiem ze just kilka osob obcykanych w car audio bo ja jestem w tym zielony.
1.Czy te glosniki ktore montowane sa w drzwiach sa takie same w zwyklej wersji jak i w wersji premium?
2. Czy sa gdzies jakies zwrotnice do tych malych glosniczkow kolo klamek? Bo teraz nie wiem jakbym musial podlaczyc te male glosniczki do tego pioniera.
3. Jak podlaczyc oryginalny subwoofer ten w bagazniku? Bezposrednio pod wejscie subwoofera w pionierze? Czy podlaczyc to razem z tym wzmiacniaczem ktory jest zintegrowany w subwooferze czy go pominiac i podpiac tylko sam glosnik?

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Premium Sound w X-type
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2014, 00:46:10 am »
Zadek obczaiłeś już ten system audio premium? Masz go zrobionego? Ja wsadziłęm głośniki na przód inne, ale chciałbym dodac jeszcze subwoofer. Sęk w tym, że mam zwykłe radio z CD, a nie ten panel z nawigacją. Ktoś wie czy do normalnego radia da się bez większych przeróbek dołożyć wzmacniacz oryginalny i subwoofer oryginalny Alpine?
Zależy mi na podpięciu tego woofera, bo mieści się pod tylna półką i mi nie zmniejszy prawie wcale funkcjonalności bagażnika. A ja dość często wykorzystuję go, bo robię wyjazdy kilkudniowe czasami z nartami, a czasami z kilkoma walizkami.
Ktokolwiek posiada jakąs wiedze na temat różnic w systemach audio Jaguaarowskich lub posiada wiedzę zdobytą podczas wcześniejszych instaalacji lub zmian systemu będzie mile widziany.
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline bosniak