Masz najprawdopodobniej uszkodzony czujnik Abs , lub połączenie z modułem sterującym. jeżeli nie masz dostępu do diagnostyki można to sprawdzić voltomierzem lub oscyloskopem. Po wyeliminowaniu braku lub błędnego połączenia czujnika z modułem - (najlepiej sprawdzic omomierzem na wtyczce tzw. komputera ABS - służę schematem), należy sprawdzić jaki sygnał generują poszczególne czujniki. Jeden zczujników lub kilka z nich generuje za niski lub za wysoki sygnał. uszkodzenie to pojawia się wówczas, gdy czyjnik zostaje uszkodzony mechanicznie, dostaje zwarć międzyzwojowych w cewce. Często niestety korozja zgniata czujnik i są właśnie takie objawy. Mierząc sygnały poddzielnie z każdego koła można zaobserwować , które z koł daje za mały lub a wysoki sygnał. Wszystkie cztery czujniki powinny mieć tą samą amplitudę. Pomiaru można dokonać podlewarowując koło i po podłączeniu woltomierza ( AC) lub oscyloskopu należy obracać kołem, następnie kolejne koła - koniecznie z tą samą prędkością. JEŻELI TA METODA NIE WYCHWYCI BŁĘDU TO NIESTETY CZEKA NAS WIĘKSZA ZABAWA. Należy zaobserwowac przy jakiej prędkości ABS wchodzi w tryb awaryjny, a następnie przy tej prędkości mierzymy czujnik po czujniku poziomy sygnałów, konieczne jest zrobienie dłuższych przewodów ( koniecznie ekranowanych).