Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Co Was najbardziej wkurza w x-typach ?
Artek123:
A no tak to niestety się zdarza jak się ,,okazyjnie" nabywa auto...
Prawda jest taka że w Polsce ok. 80% Jaguarów w ogłoszeniach jak nie więcej to jeżdżący złom i studnia bez dna dla portfela... a nasi handlarze w picowaniu aut z roku na rok są coraz lepsi... czasami mam wrażenie że prawie doszli do perfekcji w tym temacie :-)
Oczywiście Jaguary też nie są idealne i swoje wady mają... jak każde inne auto zresztą :-)
teofilb:
Panowie ,autko kupiłem w Belgii (mieszkam i jeżdżę tu od 20 lat) od pierwszego właściciela. Carpass,service portfolio z jednego salonu,przeglądy robię w tym samym miejscu co poprzednik.a facet z Jaga w Wirijk mówi podobnie jak któryś z Was-- TRAFIŁ CI SIĘ KOLEGO NIEFARTOWNY EGZEMPLARZ ! ! ! Co tam - zobaczę jak będzie z następnym autem ale gęba zawsze :).Pozdrawiam
Skiciu:
hmmm można powiedzieć, że miałeś pecha... w każdej marce na kilka/kilkadziesiąt sztuk samochodów statystycznie jeden może trafi się felerny...
botank:
Mocowanie odbłyśnika reflektora pękające przy wymianie żarówki :)
promotion:
1.mnie najbardziej wkur........ serwis jaguara w warszawie .
nie rozumiem dlaczego naprawa tej samej usterki w innym aucie jest nieporównywalnie tańsza . rozumiem twierdzą , że prestiż itd . gówno prawda chcą z nas zedrzeć jak najwięcej skoro nie udało im się nas oskubać przy zakupie nowego auta w ich salonie .
2.kolejna sprawa to skrzypiące zawiesznie z tyłu po przejechaniu się w zime po drogach sypanych solą , trochę to kicha jeździć jaguarem który skrzypi jak stara kanapa , a jeździć co tydzień na mycie podwozia i smarowanie wszystkiego co możliwe nie mam czasu i mnie nie stać .
3.następna sprawa to wyświetlacz głównego panela ma grafikę rodem z zxspectrum lub innego kompa z XIX wieku .
4.brak obsługi nawigacji , i panelu sterowania w języku polskim ( a może jest taka możliwość w autoach z polskiego salonu a ja po prostu czegoś nie wiem )