Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Programy do diagniostyki X-Type przez ELM327

<< < (20/34) > >>

eMWuGSM:
Weź poszukaj pewniejszego.
Na aliexpress i de są też po 6USD, ale tak jak wspomniałem "new PCB" które nie działają jak powinny i są bez MSCAN. Mają one sens tylko dla Forda. Najłatwiej rozpoznać po tym czy jest dwukolorowa dioda. Aha i jeszcze jedno, sprawdź na jakiej wersji działa. Moje są z PL językiem ;]

lenar90:
Trochę się podłącze :) udało mi się podłączyć  X-typa 2.2 TDCi do kompa (ELM 327) i mam pytanie jakim programem mogę sprawdzić pompowtryski? Przelew na pompowtryskach?. Przeglądałem ScanMaster, ScanTool, PCMSCAN- jakieś demo oraz OBD2Spy też jakaś ograniczona wersja. Wszystkie programy działają :) przynajmniej pozornie :P
Proszę o pomoc bo mój jag ma trochę dziwne objawy, jakby miał jakieś problemy z paliwem, dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, zobaczę jak jutro się zachowa

eMWuGSM:

--- Cytat: lenar90 w Styczeń 29, 2015, 20:55:28 pm ---Trochę się podłącze :) udało mi się podłączyć  X-typa 2.2 TDCi do kompa (ELM 327) i mam pytanie jakim programem mogę sprawdzić pompowtryski? Przelew na pompowtryskach?. Przeglądałem ScanMaster, ScanTool, PCMSCAN- jakieś demo oraz OBD2Spy też jakaś ograniczona wersja. Wszystkie programy działają :) przynajmniej pozornie :P
Proszę o pomoc bo mój jag ma trochę dziwne objawy, jakby miał jakieś problemy z paliwem, dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, zobaczę jak jutro się zachowa

--- Koniec cytatu ---
Jeśli piszesz i uważasz, że X-Type ma POMPOWTRYSKIWACZE (PD Pompendusse), to wyrzuć ELM'a i broń boże nie zaglądaj pod maskę.

lenar90:
ziomuś wyluzuj, tak się składa, że  dwóch sprzedających mówiło że wymieniali pompowtryskiwacze i mówili o kwotach 4-5 tysi za taką przyjemność (oglądałem wiele jagów z 2.2 ). Więc jaki jest układ? CR? Zwykły z pompą rotacyjną? dzisiaj zajrzałem i faktycznie jest pompa paliwa:) cieszy mnie to :P Zaobserwowałem, że ciśnienie paliwa waha się od 220 barów do 890 (wolne obroty - wysokie) wydaje mi się dość niskie...

eMWuGSM:
Niech sobie mózgi wymienią...
EJDR00701Z to WTRYSKIWACZ układu CR.

Pompę masz HPCR.
Ciśnienia trochę niższe niż powinny być. Najtaniej zacznij od wymiany zaworu IMV (brazowa wtyczka w pompie na 2x T25) i do wyczyszczenia tego sitka w nim. Jak znajdę parametry z sesji jaką robiłem po nowych wtryskach i idealnej pompie (co wypluła 107% na stole pobierczym, gdzie nowa ma pluć 110%, a większość używek ma problem zeby do 90% dobić).

Pompy są takie same w 2.0D i 2.2D, różnica tylko końcówki wtryskiwacza (korpus i zaworek i cewka te same, nawet w puzzlach z Delphi Diesel) i mapy w ECU.

Zapewne masz pompę już z oznaczeniemi 6S7Q-xxxxx-xx (montowane od 2005.5), więc poprawioną, chyba że masz dziwnym trafem 2.2D z 2004 lub 2005, to może być jeszcze stara 3S7Q-xxxxx-xx (a ras sie spodkałem z 2xxx-xxxxx-xx), one lubiały umierać częściej. Pompy wymieniane na gwarancji od 2006r też są 6S7Q-xxxxx-xx.


Wtryski orientacyjnie sprawdzisz w DS150E
Żądana dawka (dla 2.0D - 5mg/suw, dla 2.2D 6mg/suw), jeśli skacze, to wiadomo, coś niehalo, czasami widziałem po 9mg/suw aż nawet po 10.
Korekta powinna być od -0,1 do +0,1,

Przeczytałem drugi Twój temat.
Zacznij od sprawdzenia wiązki. Masz coś pokaparzone i gubi Ci CAN H.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej