Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Kilka pytan przed zakupem X-Typa

(1/4) > >>

Sonix:
Witam serdecznie,
Przymierzam sie powili do kupna Jaguara.. Nie wiem za duzo o tym samochodzie. Bardzo prosilbym klubowiczów o pomoc :)

- Jakie sa róznice w poszczegolnych rocznikach? wiem ze nowa kierownica byla na przelomie 2004. Co jeszcze? Szczegóły by przy kupnie rozróżnić co jest nie tak/nie z tego rocznika w tym samochodzie.

- Jesli chodzi o diagnostyke komputerowa.. Szkoda ze nie ma takich mozliwosci diagnistyki komputerowej co samochodach koncernu VW. W których mozna zbadać i zaprogramować wszystko. Z tego co wyczytalem by nie placic 2000zl za kabel moge jedynie kupic ELM 327 i ogranicza sie do to sczytania bledow z silnika.. czy moze sie myle?
Mam kabel HEX+CAN OBD II czyli serwisowy VW z mozliwoscia podpiecia i zdiagnozowania kazdego rocznika, ale co z tego jak do jaga nie bedzie Smutny

- czy jesli kupilbym wersje bez dotykowej nawigacji to duzo jest 'pierniczenia' by ta nawigacje (i mniejszy panel klimy) wsadzić?

- czy oryginalne radia w x-type maja MP3? mysle ze roczniki 2004-2006 powinny juz miec chyba mp3.....

Narazie tyle :)

natas1:
Witamy  :)
Tak jak napisałeś na przełomie 2004 r. montowane były już nowe kierownice, lepiej spasowane bo te z przed 2004 bardzo odstają i wyglądają jak by ktoś je młotkiem montował. Sprawdź czy jest tempomat (po prawej stronie kierownicy), występują dwa systemy nagłośnienia system standardowy 6 głośników oraz Premium- ma dodatkowo 4 głośniki. Oryginalne radia nie mają mp3 mam samochód z 2005r i nie mam takiej możliwości. Pozdrawiam

zadek07:
Odnosnie zamontowania duzej nawi. Da sie to zrobic ale jest troche zabawy, gdzies na angielskim forum bylo to opisane krok po kroku. Mam nawet taki caly zestaw z kablami swiatlowodami antemi i ze wszystkim co potrzeba zeby zamontowac to w X.

A tak przy zakupie koniecznie sprawdzic czy nie sa pourywane uchwyty od regulacji lampy, po prostu sciagnac zatyczke z lampy moze byc zatyczka zarowki z dlugiej lampy (lepsze dojscie) i sprobowac poruszac kloszem, jezeli klosz sie nie rusza to jest ok, a jak sie rusza to wiadomo ze zerwane.

Przedewszystkim jak przy kazdym aucie, stan lakieru, zawieszenia czy nie byl bity, parktronika, klimatyzacje i reszte dupsow w samochodzie

Sonix:
Czyli lepiej po prostu szukać Jaga z duża navi..

Czy ktos z forum ma cos lepszego nic ELM 327? Moze da sie cos kupic do okolo 500zl.. Tyle bym mogl przeznaczyc na kabelek.

zadek07:
Chyba nie ma szans kupic nic innego. Bynajmniej z tego co wiem, jak potrzebowalem podpisac kompa zeby sprawdzic abs to bylem u takich jednych co maja dobry sprzet uniwerslany za ponad 3kk i tylko silnik dalo sie zdiagnozowac. Chyba pozostaje nam tylko ELM za pare zl albo IDS za gruba kase

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej