rzeczywiście na bardzo śliskiej całkiem obróci jeśli będziesz ciągnął cały czas, odpuść trochę gaz i dodaj podczas wychodzenia z zakrętu, tył wtedy poleci na zewnętrzną ale przód pociągnie i pojedziesz ślizgiem.
Wiem! Tak się składa, że jestem instruktorem techniki jazdy, ale masz całkowitą rację!

Tyle, że po późniejszym dodaniu zachowywał się identycznie jak tylno napędowy.
Poszedłem tropem zbyt słabej przyczepności tylnych kół i takiego nietypowego zachowania.
Wymieniłem tylne opony na nowe zimówki, zbiornik paliwa na full i zupełnie inna bajka!
Teraz faktycznie czuć ten napęd 4x4.
Wniosek- w zimie bez DSC lepiej mieć pełny kociołek
Szkoda tylko, że się już zima kończy, bo zabawa była przednia

i nie ukrywam, że napęd 4x4 i skrzynia manualna przeważyły w kupnie właśnie tego egzemplarza
Byłem więc trochę zawiedzony, ale już jest ok!
I jeszcze jedno...przestudiowałem schemat ABS - ABS/TC i wynika z niego, że moduł różni się tylko jednym pinem, na który podajemy masę z przycisku przy lewarku zmiany biegów. Jeżeli mi się uda przerobić na TC, to na pewno się podzielę
Dziękuje za pomoc!