Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Zawory w xj40

<< < (2/3) > >>

V12:
Puściłem Ci na maila fragment o regulacji zaworów z Haynesa. Jak będziesz miał pytania to odpowiem w wolnej chwili.

Chris:
Dzięki za te zdjęcia,(napisałem ci na twój priwat) ogłądałem je z moim mehanikiem i jeszcze nie wiem czy się za to weżmie?----w servisie chcą jakieś ogromne pieniądze!---narazie nie mam pomysłu gdzie to ewentualnie naprawić----mam tylko nadzieję że się nic nie rozleci?!?!----jak masz jakieś dobre namiary na kogoś zdolnego to jak możesz to daj mi z nim jakiś kontakt.Ja jestem z pod Warszawy.Pozdrawiam Chris. :D

jannaf:
Chris - Czy zdejmowałeś już pokrywę zaworów i oglądaleś jak się sprawy mają?? To jest bardzo prosta i szybka czynność i masz piękne dojście do sprawdzenia luzów. Jak zjąłem pokrywę z głowicy, to bylem zauroczony piękną mechaniką systemu rozrządu, a i mile zaskoczony, bo wszystko wyglądało idealnie - JAK NOWE  :) . Robiłem kiedyś głowicę w innym moim aucie i wszystko pod pokrywą było "zasyfiałe" jakimś nagarem, a w Jagu - jakprosto z fabryki  :o (auto  ma 17 lat).

jarek-jerryjag:
nagar tworzy sie jeśli nie zmienia sie często oleju.

Chris:
Do---jannaf-a, i Do---jarek-jarryjag----jeszcze nie zdejmowałem pokrywy zaworów i nie mam pojęcia co tam zastane?---mam tylko nadzieję,że jest całkiem o.k. bo auto mam sprowadzone prosto ze Szwajcarii od pierwszego właściciela,a  pewnie nie zaglądał tam żaden kowal ??? Jak zdejme dekiel w wolnej chwili,a niewiem dokładnie kiedy to będzie i zobacze co tam jest ewentualnie nie tak to wam napiszę.----jannaf jeszcze do ciebie jedno pytanko?--czy wiesz jakie powinny być luzy zaworowe? Chris.----------jagoholic--dzęki za listę warsztatów w stolicy :-V

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej