Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Zawory w xj40

(1/3) > >>

Chris:
Witam.Posiadam Daimlera xj40 z 1989r i mam mały problem---słychać (trochę) jak klepią zawory i mam pytanie,czy istnieje jakaś  regulacja,czy może są na samoregulatorach,a może są na płytkach i jaki powinny mieć ewentualnie luz?Pozdrawiam Chris.  :)

kogutki:
tak sa na plytkach, niestety nie latwo regulowac. poszukam dokladnie dane
i niebawem podam ....

Chris:
Dzięki za odpowiedż i czekam na ewentualne informacje.---Pozdro....Chris.

jannaf:
Zabierałem się do samodzielnego sprawdzenia klawiatury jakiś czas temu. CZytając zaprzyjaźnione forum V12 nie mogłem zrozumieć dlaczego wszyscy piszą, że regulacja jest trudna we własnym zakresie. W końcu zdjąłem pokrywę zaworów - I WSZYSTKO STAŁO SIĘ JASNE. Śruby mocujące głowicę do bloku silnika jednocześnie mocują wsporniki wałków rozrządu, które trzeba zdemontować do wymiany płytek zaworowych.

Chris:
I co,zdjołeś to jakoś? Jak poluzowane zostają (z tego co wiem) śruby głowicy to trzeba ją zdjąć i wymienić napewno uszczelkę pod głowicą---zrobiłeś może coś takiego,i jaki był efekt---- Nie pamiętasz może jaką  te płytki mają średnicę i czy wszystkie są takiej samej średnicy.---Chris.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej