Tak wlasnie ten kupilem. Wyglada ze jest w niezlym stanie. Chce zmienic plyny bo jesli istotnie stal kilka lat sadzac po stanie opon to warto zmienic.
Jesli chodzi o radio - poszukaj dobrego elektryka.
. Zwykle maja schematy do poszczegolnych modeli i wiedze jak zmienic ten pin. To oczywiscie ma wade. Juz sie do mojego radia nie dowiem jaki jest kod po VIN. Ale slowo. Za 150zl to mnie zatrzeslo. Nie lubie hackerskich metod. To byl zwykly PC i co ciekawe on istotnie cos rozkodowal bo to bardzo dlugo trwalo. Moim zdaniem dobrze ponad godzine. Mysle ze nie odczytywal samego kodu tylko cos co pozwolilo na zmiane tego kodu. Radio jak ruski telewizor kolorowy tak zlozony. Ale bardzo fajnie gra. Tyle ze te kasety..... Ale ja w 1995 (a moze 1994?) mialem bodaj Poloneza i radio z kasetami. Potem go ktos ukradl i skonczyla sie moja przygoda z tym samochodem.
Nadal nie wiem co z ta bateria. Dalczego nie chce dzialac na 9V ? Otworzylem tego pilota i tam nie ma nic na oko co by moglo blokowac zasilanie. Tam jest jeden uklad scalony jakas dioda Zenera i wszystko. Dioda Zenera daje stale napiecie. Ale dlaczego na 1 lub 2 bateriach dziala a na 3 nie chce? A jest miejsce na 3 baterie! Mysle ze byly nieoryginalne zalozone i nie wiem jaka byc powinna. W sumie to mniej wazne. Wazne ze 2 sa potrzebne. Oczywiscie sprawdzilem ze zadna z 3 nie ma zwarcie itp.
Jutro pojade do elektryka juz w Warszawie - niech obejrzy te bezpieczniki. Ja nie mam cierpliwosci. Wydaje mi sie ze to bedzie bezpiecznik zwiazany z oswietleniem tablicy przyrzadow. Bo czesc mam ale czesci nie. Nie znam niestery nazewnictwa elektrycznego angielskiego. Bo jest schemat bezpiecznikow na forum.
MarekP