Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Prowadzenie jaga

<< < (2/4) > >>

adams:
Hi,
Dzeki za odpowiedzi!
Chodzilo mi glowne o ciezar samochodu ktory czuje na kierownicy. Stare sprezyny traca swoia progresje i siadaja, co moze powodowac to uczucie. 
Przyspieszenie jest wmiare Ok, jeszcze go nie probowalem na maxa. Narazie mam czarne wydechy na koncowkach i czuje ze spalanie mieszanki nie jest prawidlowe. Wydaje sie ze dostaje za duzo paliwa. Czujnik temperatury plynu chlodzacego(CTS) jest  zepsuty  i mam zmostkowane przewody. Pewnie to tez ma duzy wplyw na przyspieszenie i spalanie. Powiedzcie mi czy wasze jagi trzeba trzymac na wyzszych obrotach zeby wydobyc z nich cala moc, jednym slowem trzeba caly czas deptac w pedal gazu? Jest to muj pierwszy duzy samochod . Pewnie kupe pracy przedemna, chcialbym doprowadzic go do stanu fabrycznego jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne i moc silnika to jesyt moje mazenie.
pozdrowienia adams

Robson:
Ja przy swoim też mam mnóstwo pracy, ale nie znaczy to że mam tracić radośc z jazdy 28 letnim kocurem.
Bez względu na to czy jade 50, 100, 150 czy 200 na godz zawsze po naciśnięciu gazu auto odchodzi do przodu i jest to odczuwalne. A najlepsze w tym jest zdziwienie innych kierowców jak nie mogą sobie poradzić z autem na żółtych tablicach.

adams:
Hi, Robson
I to jest optymistyczne!!!
Ile twoja V12 ma przebiegu? Moj 198tys Tak tylko z ciekawosci pytam.
pozdrowienia adams

Robson:
Mój ma ok 90 tyś. Ma bardzo mały przebieg, przez 10 lat stał nie używany bo niemiccy mechanicy nie mogli sobie poradzić z uszkodzoną skrzynią  ;D :-V

adams:
Hi,
To bardzo malo, prawie na dotarciu ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej