Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Problem z zamkiem
G@briel:
Od kilku tygodni coraz trudniej jest przekrecic kluczyk w lewo w drzwiach kierowcy aby otworzyc wszystkie zamki, a teraz juz wogole sie nie da. Czy ktos wie czy to poprostu kwestia nasmarowania, czy to jeden z powszechnych problemow z zamkami w tym modelu? : /
kogutki:
powiem tylko ze mam dokladnie ten sam problem a jeszcze nie zdazylem sprawdzic w czym
dokladnie problem. ja otwieram od stronke pasazera (90 daimler xj40) ....
smarowanie nie pomagalo narazie. jak cos wiecej wiem napewno poinformuje. jak masz
copilotka to i tak bedzie bardzej kulturalniej jak otwierasz najpierw drzwi po drugie
strone :-V
jarek-jerryjag:
w 1990 roku wprowadzono nowy typ kluczy w skrocie Tebi maja osiem naciec trzech rozmiarow (jaguar serwis powinien miec numery kluczy (8 numerow czytanych od konca)
najczesciej problemem jest starty klucz. ale po pewnym czasie klucz psuje zamek i koniec (mozna kupic wklad do zamka jak i zaorderowac nowy klucz ale zycze szczescia temu ktory zlozy i zamek bedzie dzialal.
Najpierw radze wymienic klucz przez osoby ktore maja maszynke do ciecia Tebi.
G@briel:
Problem u mnie napewno jest z zamkiem, a nie z kluczem, poniewaz klucz dziala bez problemu w drugich drzwiach. Jak moge wymienic zamek a klucza nie wymieniac? Czy nie bede musial wymienic obu stron? :-zly
peres20:
Zasyfiały zamek ja miałem ten problem , dobry odrdzewiacz i sprezone powietrze rozwiaze ten problem. pozdrawiam :-W
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej