Mam kropki na bokach opon. Właśnie się zastanawiałem do czego one służą... Dzięki za info
Już któryś raz zaskakujesz precyzyjnymi fachowymi wiadomościami. Najwyższy szacun
Ujmę to tak:
Felgi nie są chromowane na szczęście. Po prostu goły stop aluminiowy. Ale i tak podobno opony trzeba wyważyć po "ułożeniu" się w feldze i po przejechaniu pewnego dystansu. Opony były wyważane standardowo - chyba raczej bez tego wałka - ale z użyciem komputera i mam wrażenie, że dość precyzyjnie.
Terkoczący dźwięk raczej nie pochodził z bieżnika, wydaje mi się, że bieżnik wydawałby ciągły niski dźwięk powoli rosnący w natężeniu i wysokości, wraz ze wzrostem prędkości. Tutaj jest nagła wibracja włączająca się przy przekroczeniu 220 km/h.
Oczywiście, że staram się nie przeginać z prędkościami. Zdaję sobie sprawę z jakości dróg w Polsce. Próby szybkości robię w środku nocy na szerokich i względnie równych drogach. Moim celem jest właśnie osiągnięcie punktu odcięcia paliwa przez komputer. Czyli chcę dojść do maksymalnej prędkości autka. Samo rozpędzanie nie jest problemem. Jestem zdumiony przyspieszeniem, jakie osiąga XKR nawet przy dużej prędkości - wyraźnie czuć moc silnika. Jedyny problem to właśnie moja bariera psychologiczna, jaka pojawiła się wraz z tą terkoczącą wibracją. Po prostu boję się dalej rozpędzić auto.
Pozdrówka,