Dział Techniczny > SS,XK,C,D,E-Type,S,MK (wszystkie do lat 70-tych)
JAGUAR MKII REMONT REJESTRACJA
arek:
WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY KOTOW, SPROWADZILEM MKII z 67r z ANGLI W STANIE NIE ZLYM ALE DO ODBUDOWY ZEWNETRZNEJ ,WNETRZE BARDZO LADNE - SKORY IDEALNE ,OPRUCZ ELEMENTOW Z DREWNA KTORE WYNAGAJA ODNOWIENIA - LATA!!! MAM DYLEMAT ODNOSNIE REJESTRACJI NA ZOLTE TABLICE I PRZEKLADKI KIEROWNICY - CZY ZOSTAWIC PELEN ORYGINAL, BARDZO BEDE WDZIECZNY ZA POMOC I OPINIE. POSIADAM TEZ CZESCI DO MKII JAKBY COS BYLO POTRZEBNE. :-tylko :-A
KRISS:
zależy co chcesz uzyskać jako finał
optre:
Moim zdaniem lepiej zostawić orginał.
Budnik:
Mam przed sob± t± sam± decyzję , co prawda mam Daimlera V8 2,5 , ale moim zdaniem tylko oryginalny MKII ma sens.
Przełożenie kierownicy, nawet o tym nie pomy¶lałem , to lepiej odrazu budować replikę. Kto wie gdzie dać w dobre ręce chromy ?
Przemek
MATriX335:
Również jestem za oryginałem. Zwłaszcza że zarejestrowanie go z kierownic± po prawej stronie nie będzie problemem a po przełożeniu kierownicy może być problem z rejestracj± na żółte tablice.
Nawigacja
[#] Następna strona
IdĽ do wersji pełnej