Nie przejmuj się - są tu i miłośnicy kombi w dieslu
![;D](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grin.gif)
Jag to Jag
![super :-super](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grsuper.gif)
Ad.1. Jeśli masz czas i możliwości - szukaj zagranicą. Oczywiście nie jest to gwarancja udanego zakupu, ale chyba ryzyko mniejsze niż w kraju.
Ad.2. Jeśli myślisz o 2,2D to przy sprowadzaniu z zagranicy zabije Cię akcyza
![Smutny :(](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/sad.gif)
Ale oczywiście większy silnik = większy fun
![;D](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grin.gif)
Ad.3. Sprawdź wszystko co się da, weź ze sobą kogoś postronnego, który nie będzie miał oczu zamydlonych podnietą nowym samochodem i trochę się zna na autach (optymalnie mechanik, lakiernik...)
![;)](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/wink.gif)
100 od 150 tyś km może być trudno odróżnić. Skóra nie jest idealnym "miernikiem" kilometrów - wystarczy, że poprzedni właściciel był miłośnikiem jeansów - jest spora szansa, że przy 150tys km będą już przetarcia. Ale jeśli ktoś uwielbia gajerki i do tego dba o tapicerkę to i przy 250 tyś km skóra może wyglądać prawie idealnie.
Ad.4. Przebieg 94tyś km w dieslu kombi to zawsze jest podejrzany, aczkolwiek możliwy. To są zazwyczaj woły robocze, a nie auta do niedzielnych przejażdżek. Na temat samego samochodu nie będę się wypowiadał, bo jestem ślepy i mi prawie wszystkie wydają się piękne
![;D](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grin.gif)