Przymierzam sie do samodzielnej wymiany oleju w skrzyni biegów (automat). Zebrałem juz sporo informacji o tej operacji, ale przy okazji chcę wymianić też filtr. Nie wystarczy więc proste odkręcenie korka spustowego i dolanie tego co wypłynęło. Czy wymiana filtra to coś mocno skomplikowanego ? na co uważać przy odkrecaniu miski ? czy są jakieś pułapki które czekają mnie przy wymianie ? . Dodam, że zdecydowałem się na wymianę profilaktycznie, bo olej ma piekny BURSZTYNOWY kolor, jakby był prosto z nowego pojemnika. Z tego względu nie będę upierał sie przy wymianie tzw. dynamicznej. No i wracam do tego BURSZTYNOWEGO koloru. Do tej pory myślałem, że oleje w skrzyni są koloru czerwonego.... Polazłem więc do pobliskiego znajomego warsztatu i dowiedziałem się, że jak kolor oleju żółty to jest to prawdopodobnie CASTROL TRANSMAX. Taki polecono mi na wymianę (dokładnie TRANSMAX Z)i taki m.in. poleca instrukcja obsługi. Co na to "doświadczone koleżeństwo"???