Autor Wątek: Pytania dot błędów i ukł kier i dyfra  (Przeczytany 6127 razy)

benyb_2005

  • Gość
Pytania dot błędów i ukł kier i dyfra
« dnia: Listopad 03, 2009, 21:18:25 pm »
witam

1) W związku z tym , że zakupiłem xk8 to zaczną się pytania do Was. Oto pierwsze z nich: jak jechałem włączył mi się gearbox fault i auto mimo dodania gazu słabo się rozpędzało i nie redukował biegów - świeciła się pomarańczowa kontrolka. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok, jak dzwoniłem do jagcar, gdzie był serwisowany, powiedzieli, że to może spadek napięcia lub gdzieś coś nie styka, ale przed zakupem jak robili diagnostykę wyszły błędy p1798, p1799, p1722 - co one oznaczają  i czemu tak się stało. Zauważyłem, że czasami wszystko w aucie delikatnie przygasa???
2) Druga sprawa to dziwne uczucie pod nogą przy skręcaniu kierownicą - wszystko czuć, jakby pod wycieraczką było przekładnia i nie wiem czy to tak ma być
3) Przy hamowaniu słychać dziwne głuche i ciche uderzenie do przodu (przy redukcji skrzyni) - czy to objaw krzyżaków ???
4) Mam pilota, ale ciężko z niego otworzyć i zamknąć auto - trzeba stać przy aucie i wciskać mocno klawisze to czasami załapie - czy ten pilot jest na podczerwień czy sterowanie jest drogą radiową???, chciałbym zmienić pilota na scyzoryk - nie będzie problemów czy trzeba zmieniać wszystko??

Z góry dziękuje za odpowiedzi

benyb_2005

  • Gość
Odp: Pytania dot błędów i ukł kier i dyfra
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2009, 22:27:10 pm »
proszę o pomoc   :-cry   :-help

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Pytania dot błędów i ukł kier i dyfra
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 04, 2009, 22:50:43 pm »
1) Wpakował Ci tryb awaryjny skrzyni i jechałeś tylko i wyłącznie na 3-ce ( z tego co pamiętam to jest 3-ka ) Może być, że jakiś syf jest na łączniku skrzynia/elektronika, rozgrzał się i przestało stykać.
2) mocowanie magla jest na gumach - może są wywalone - kanał i patrzysz
3) sprawdź poduszkę skrzyni i wszystko co jest pod samochodem ( czyli to co tłucze ), może wózek, może Ci jakieś trzymanie puściło
4) oryginalnych nie było. Ktoś to miał zrobione widziałem, ale nie wiem czy bez problemu się będą komunikować.  PIlot na radio, zmień baterię na początek i powinno zaskoczyć :)
a tak w ogóle to zrób porządny test wszystkiego :)
zacznij od zmierzenia aku pod obciążeniem :)

benyb_2005

  • Gość
Odp: Pytania dot błędów i ukł kier i dyfra
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 04, 2009, 23:23:36 pm »
dzięki , niedługo się odezwę po części

pozdr