Autor Wątek: Obsługa xj40  (Przeczytany 4677 razy)

optre

  • Gość
Obsługa xj40
« dnia: Październik 11, 2009, 11:44:08 am »
Mam kilka pytan odnośnie obslugi xj40 (ponieważ moje poprzednie xj40 były z '88, i bylo tam trohę inaczej).
Mam pewne domysły na temat zastosowan tych przycisków, ale mogę się mylić, więc pytam doświadczonych uzytkowników, przy okazi moze się komuś zawartość tego wątku kiedyś przyda.
Więc moje pytanie brzmi do czego to służy?







artleks

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2009, 12:45:02 pm »
3 - to zamknięty obieg powietrza. Jeśli go wciśniesz samochód "nie pobiera" powietrza z zewnątrz. Ma to zastosowanie:
- gdy jedziesz za kopcącym Ikarusem
- gdy chcesz szybciej obniżyć temperaturę w upalny dzień (przy włączonej klimie)
- gdy chce szybciej nagrzać samochód w zimny dzień
W większości marek funkcja się po jakimś czasie dezaktywuje, ze względów bezpieczeństwa, ale nie we wszystkich

4 - klimatyzacja ręczna
5 - klimatyzacja autoamtyczna nastawiona na MAX - szybkie obniżanie temperatury w aucie


Tak mi się przynajmniej wydaje  :-super

 :-super
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 12:53:03 pm wysłana przez ROCCO25,5 »

propagator

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2009, 12:58:28 pm »
pkt.2 - DEMIST  - funkcja wzmocnionego nawiewu na przednia szybe (zaparowana szybko wraca do przejrzystosci)

A przy okazji...  http://www.who-sells-it.com/r/jaguar-center-console.html   moze sie komus przyda.
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 13:06:55 pm wysłana przez propagator »

propagator

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2009, 13:35:08 pm »
Optre, pkt.7 (SECURITY SYSTEM - ON/OFF) to z tego, co sie orientuje nic innego, jak odpowiednik pozniejszego klawisza VALLET; uzywa sie go przy programowaniu key-fobs (czyli pilotow alarmu, np. przy zmianie baterii - o ile trwa za dlugo). Klawisz uzywany w tzw. "trybie nauki" dla pilotow alarmu. Widzialem juz gdzies ten watek na forum  :)

Mozesz tez luknac na ten link (po ang.): http://www.kelsey-forums.co.uk/cgi-bin/jwm/YaBB.pl?num=1191061896/25

post od xjjaguarltd (na samym dole stronki)
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 13:38:34 pm wysłana przez propagator »

tomz

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 11, 2009, 14:07:10 pm »
valet w x300 blokuje dostęp do bagażnika a w x350 także do schowka

optre

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 11, 2009, 14:26:45 pm »
Ten przycisk na radiu to WB, nie wie ktoś może do czego służy, jak go wcisne to mogę na radiu przelączać od WB1 do WB7, ale co to jest to nie wiem, jak to uruchamiam to tylko trzaski słychać.

propagator

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 11, 2009, 15:51:16 pm »
Tomz, oczywiscie sie zgadzam, natomiast ponadto VALLET (czy "guzior" w Kocie optre) sluzy do programowania key foba.  :-V

Ten klawisz WB (pkt.1) nie daje mi spokoju  ;) Grzebie w temacie na ang. stronkach...
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 15:55:15 pm wysłana przez propagator »

propagator

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 11, 2009, 18:07:30 pm »
Hey optre, pkt.7 (przycisk WB na radio) to Weather Band - kanal pogodowy; skoro Jag z "Hameryki", to nic dziwnego, ze w Polsce slychac tylko trzaski.

(info uzyskane od Jarka-jerryjag)  :-super

optre

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2009, 18:33:24 pm »
Hey optre, pkt.7 (przycisk WB na radio) to Weather Band - kanal pogodowy; skoro Jag z "Hameryki", to nic dziwnego, ze w Polsce slychac tylko trzaski.

(info uzyskane od Jarka-jerryjag)  :-super

Propagator i Jarek-Jeryjag jesteśie wielcy, przynajmniej nie będzie mnie to już denerwowało
 :-thank :-thank :-thank :-thank :-thank


propagator

  • Gość
Odp: Obsługa xj40
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 11, 2009, 18:35:52 pm »
Nie ma problemu, ciesze sie, ze moglismy pomoc (czyt: Jarek-jerryjag)  ;)  :-V