Znany i niestety częsty problem!
Lusterka i kierownica popsuły się razem - bo steruje nimi jeden moduł elektroniczny zwany przez elektryków "komputerem".
Znajdziesz go pod deską rozdzielczą po lewej stronie kierownicy (LHD).
Można próbować go naprawiać, ale raczej marne szanse.
Jakie masz wyjścia:
1. Najprościej kupić cały nowy moduł, podłączyć i koniec. Może być oczywiście używany (chodzą po ok. 500 zł),
2. Próbować naprawić stary (może skorodowała ścieżka lub tp.).
3. Olać elektronikę i przerobić sterowanie na bezpośrednie. Uwaga: Kot straci pamięć ustawień kierownicy i lusterek i funkcję chowania kierownicy przy wsiadaniu/wysiadaniu. A wszystko inne działa bez pudła - lusterka i kierownica się ruszają tak, jak się ruszały. Jak masz schemat, trochę zdolności "lutowniczych" albo dobrego kumpla - elektronika to koszt części ok. 20 zł + 3 godziny roboty. Można to rozwiązać tak, aby nic nie ruszyć w reszcie instalacji (z wyj. joysticka sterowania kierownicą). Ja tak zrobiłem, jak padł mi drugi "komputer"...
Wybór opcji należy do Ciebie!