Autor Wątek: STFT, LTFT i ciśnienie w kolektorze (3.0 V6)  (Przeczytany 37 razy)

Offline KeryaneK

  • Aspirant
  • Wiadomości: 9
STFT, LTFT i ciśnienie w kolektorze (3.0 V6)
« dnia: Wczoraj o 22:41:39 »
Cześć, ;)

Ostatnio w moim Jaguarze 3.0 z 2004r (pełen lift) wyskoczył check wraz z restricted performance. Podpiąłem kompa, no i wyniki.. cóż:

Idle:
SFT Bank1: 11%
SFT Bank2: 14.2%
LFT Bank1: 7,87%
LFT Bank2: 11,8%
Mainfold absolute pressure: 42kPa
Fuel rail pressure: 375KPa

2500RPM:
SFT Bank1: -0.8% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
SFT Bank2: 1.58% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
LFT Bank1: 1.58%
LFT Bank2: 4.72%
Mainfold absolute pressure: 18kPa
Fuel rail pressure: 384KPa

Wychodzi więc na to (o ile dobrze je interpretuje), że gdzieś mi wchodzi lewe powietrze. Mimo wszystko jest to tylko moja interpretacja i prosiłbym kogoś, kto zna się na temacie nieco bardziej niż ja, aby potwierdził moje obserwacje i ewentualnie podał które dokładnie uszczelki/uszczelniacze należy wymienić.

Dodatkowo, po rozgrzaniu silnika Jaguar często przerywa przy dużym obciążeniu na niskich obrotach (czuć jakby ktoś stukał w silnik) - domyślam się, że to kwestia cewek, mimo braku żadnych kodów błędu. Niby mam kod "P1582: Throttle Monitor Data Avalaible" lecz nie mam pojęcia jak z poziomu SDD przeczytać te logi. Mimo wszystko prosiłbym o wskazówki, czy to może być coś innego, żebym mógł się nastawić. :)

Dzięki!
S-type 3.0 V6 2004
XJ 3.2 V8 1998
X-type 2.0d 2006
...nie da si? wyleczy? z Kotów. ;)