Witam Panowie.
Wymieniony jeden z przewodów układu chłodzenia (wyciek z powodu przetarcia).Zalany płyn chłodzący do max na zbiorniczku.Przejechane z 5km do rozgrzania silnika wyskoczył komunikat zbyt wysoka temp.silnika.Otworzyłem maskę a płyn zagotowany zaczoł przelewać się ze zbiorniczka wyrównawczego.Po schłodzeniu z 2litry wciągneło z powrotem do obiegu więc dolałem różnice.
Kolejne rozgrzanie silnika i ta sama sytuacja bulgocze w zbiorniczku i podnosząc poziom płynu.
W dwóch miejscach na przewodach zauważyłem odpowietrzniki więc próbowałem odpowietrzyć jednak bez rezultatu temat bez zmian.Ogólnie przewody ukł.chłodzenia są nie równo dogrzane także raczej cały czas układ zapowietrzony.Może ktoś miał taki problem bądż ma doświadczenie w tym temacie.
Ps.przewody w trakcie pracy silnika miękkie .