Autor Wątek: Wyciek płynu chłodniczego prawą stroną  (Przeczytany 33 razy)

Offline Zbyszek__

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 67
  • Kocham to forum
Wyciek płynu chłodniczego prawą stroną
« dnia: Wczoraj o 18:27:10 »
Witam serdecznie wszystkich, tak jak w temacie mój kot zaczął wyrzucać płyn chłodniczy prawą stroną, dokładnie płyn sączy się po prawych sankach i prawym wahaczu (od strony pasażera).
Generalnie miałem wyciek płynu z termostatu, kupiłem cały zestaw czyli termostat plus króćce i podstawa oraz węże. Termostat się uszczelnił ale zaczęło się lać z prawej strony, od strony pasażera . Teraz pytanie co to może być, gdzie szukać przecieku? Co jest po prawej stronie gdzie krąży płyn? Od góry wszystko suche, blok silnika suchy, termostat teraz suchy, pompa wody sucha, ze zbiorniczka nie wywala płynu. Co to może być? Z prawej strony jest może nagrzewnica?

Offline Viator

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 78
Odp: Wyciek płynu chłodniczego prawą stroną
« Odpowiedź #1 dnia: Wczoraj o 22:24:37 »
Cześć.
Króciec w bloku silnika? Jest nieco schowany, dlatego czasem trudno wypatrzyć ewentualny wyciek.
X-Type 2.1 i 3.0

Offline Zbyszek__

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 67
  • Kocham to forum
Odp: Wyciek płynu chłodniczego prawą stroną
« Odpowiedź #2 dnia: Wczoraj o 23:07:25 »
O widzisz, to już ciekawy trop. W którym on jest miejscu jakbyś tak łopatologicznie wytłumaczył ? Przyglądam się właśnie zdjęciom silnika z boku i właśnie się zastanawiam co tam może kurcze być, że to cieknie z prawej strony. Dałbyś może radę wkleić tu zdjęcie silnika 2.5 benzyna wrzucić i zaznaczyć w kółko ten element o którym napisałeś ?

Offline Viator

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 78
Odp: Wyciek płynu chłodniczego prawą stroną
« Odpowiedź #3 dnia: Dzisiaj o 09:23:16 »
Prawa strona silnika,  czyli stojąc przed maską po lewej stronie. Króciec znajdziesz w bloku silnika od góry pod listwą wtryskową- jest widoczny, ale ewentualny wyciek może być trudny do wykrycia. Płyn musi przebyć dość długą drogę,  więc może odparować lub dostać się właśnie na sanki. Rozgrzej motor, latarka w rękę i obserwuj. Może pomóc kamera na kablu - endoskopowa.
X-Type 2.1 i 3.0